j_j Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 jeg hadde et innlegg her igår ang. prob. med min Creative Soundblaster Live 5.1 Digital lydkort men nå klarer jeg ikke å finne den? hva er det som har skjedd? er den blitt slettet ? i så fall hvorfor ? jeg bare beskrev problemet mitt. Er det ikke lov å si noe negativt om creative her på dette forumet eller er det noe andre regler jeg ikke er klar over? what is going on? :?: [ Denne Melding var redigert av: j_j på 2001-12-18 20:01 ] Lenke til kommentar
amund Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: j_j skrev (2001-12-18 19:56):jeg hadde et innlegg her igår ang. prob. med min Creative Soundblaster Live 5.1 Digital lydkort men nå klarer jeg ikke å finne den??? Det skyldes at leste meldinger ikke vises dersom du ikke har merket av for dette i dine profilinnstillinger. Gå til den kategorien du postet meldingen, og klikk "Vis alle tråder" nederst på siden. Da skal tråden komme til syne. Mvh, Amund Lenke til kommentar
j_j Skrevet 18. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2001 ok, jeg trodde den hadde blitt sletta , er ny her og må spørre nokk et dum spørsmål, jeg klarte ikke å finne vis alle innlegg nederst på siden mener du i "mitt" profil eller i "Alt om data" ? mvh Lenke til kommentar
amund Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Quote: j_j skrev (2001-12-18 20:16):ok, jeg trodde den hadde blitt sletta , er ny her og må spørre nokk et dum spørsmål, jeg klarte ikke å finne vis alle innlegg nederst på siden mener du i "mitt" profil eller i "Alt om data" ? I "Alt om data". Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå