Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skal kjøpe ny bil...hvilken?

raihan

Anbefalte innlegg

Fant ikke annonsen, men har bildene og litt informasjon:

1998 Volkswagen Golf 1,6

Km.stand: 180.000 (litt mye, men men...fin bil + kjører lite)

Drivstoff: Bensin

Hestekrefter: husker ikke (ca. 115 tror jeg, skal ringe han i morra)

hos forhandler

Pris: 50.000,- (En ripe på andre siden av bilen 1cm, merker ikke om natta :!: )

[ ABS, Airbag, Aircondition, Alu. felger, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Galv. karosseri, Hengerfeste, Midtarmlene, Nedfellb. baksete, Radio/CD, S./V. hjul, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn, Skinn ratt, Startsperre, Varmeseter, Metallic ]

post-117238-1168136992_thumb.jpg

post-117238-1168137002_thumb.jpg

post-117238-1168137011_thumb.jpg

post-117238-1168137021_thumb.jpg

Endret av raihan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det må jo være noe seriøst feil enten med bil eller selger. Aldri i verden om den der går for femti tusen!

7662597[/snapback]

ripen er dyp sa han og mista ganske mye farge på andre sia pga. liten ulykke med parkering. Bestefaren min kjenner en som lakerer biler, har snakka med han og det blir billig for meg, trenger bare penger til lakering, og må nok lakere hele bilen...svart metallic tenkte jeg. Det koster ca. 15.000 for lakkering på en verksted 10 min. unna meg og det bare for døra og ripen + må banke ut litt, og det koster litt mer. (det er nesten hull)

blir fortsatt billig for meg da, ellers blir det ca. 70.000 for alt.

Lenke til kommentar
Det må jo være noe seriøst feil enten med bil eller selger. Aldri i verden om den der går for femti tusen!

7662597[/snapback]

ripen er dyp sa han og mista ganske mye farge på andre sia pga. liten ulykke med parkering. Bestefaren min kjenner en som lakerer biler, har snakka med han og det blir billig for meg, trenger bare penger til lakering, og må nok lakere hele bilen...svart metallic tenkte jeg. Det koster ca. 15.000 for lakkering på en verksted 10 min. unna meg og det bare for døra og ripen + må banke ut litt, og det koster litt mer. (det er nesten hull)

blir fortsatt billig for meg da, ellers blir det ca. 70.000 for alt.

7662670[/snapback]

Bare for døra OG RIPEN ja? :whistle:

Kunne fått hellakert en Golf på lakkeringsverksted for 15 000.....

Og hvem klarer å lage hull i døra av en parkerings ulykke? :tease:

Lenke til kommentar
Den var jaggu billig.

Tror du får mye og god bil for pengene der da :thumbup:

7663230[/snapback]

den har gått en del å da... men jeg tror jeg må kjøpe helt ny dør, du kan sikkert lage hull med fingern hvis du bare presser litt hardt der... ellers har den jo vært 70.000 + gått ganske mye, så det blir ikke billigste VW Golf 98' du finner her i norge.

Lenke til kommentar
Jeg har tenkt å kjøpe en ny bil, men er ikke sikker på hvilken, dette har jeg tenkt:

Fra 35.000,- til 60.000,-

Honda Civic 96-98 mod.

Honda Civic 92      mod.

noen andre forslag...?

Husk: hvis du vet om en bra bil så må den være: 4Dørs personbil, minst 90 H/K, ikke bestemor bil, jeg har ikke tenkt å style den så den må se litt kul/fin ut.

Gi meg bare navnet på bilen så sjekker jeg ut bilen. Thanx

Raihan, Bergen

7652732[/snapback]

Hvor gammel er du egentlig? :hmm:

7661778[/snapback]

19 år, bor i Norge/bergen...noe mer....why?

7662204[/snapback]

Merkes ikke sånn ut, på den måten du skriver... Norge og Bergen skal skrives med store bokstaver, hestekrefter skrives HK ikke H/K

7662240[/snapback]

Det jeg nå skal skrive er ikke ment som en personlig fornærmelse.. forresten, stryk det, det er det.

Kom deg vekk fra tråden NÅ! Å korrigere skrivefeil på forumet er meget upassende.

Gratulerer forresten trådstarter med bra bil. :)

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Fant ikke annonsen, men har bildene og litt informasjon:

1998 Volkswagen Golf 1,6

Km.stand: 180.000 (litt mye, men men...fin bil + kjører lite)

Drivstoff: Bensin

Hestekrefter: husker ikke (ca. 115 tror jeg, skal ringe han i morra)

hos forhandler

Pris: 50.000,-    (En ripe på andre siden av bilen 1cm, merker ikke om natta :!: )

[ ABS, Airbag, Aircondition, Alu. felger, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Galv. karosseri, Hengerfeste, Midtarmlene, Nedfellb. baksete, Radio/CD, S./V. hjul, Sentrallås, Servicehefte, Servo, Skinn, Skinn ratt, Startsperre, Varmeseter, Metallic ]

7662510[/snapback]

Den har prøveskilter, regner med at den ikke er regga for norsk vei?

Den bilen er verdt endel mer ja... Ikke gi han penger før det er skilter på den iallefall. Bilen har 105hk.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...