hqonline Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Har innstalert MCE på en 1557GLS som en kompis har. De orginale driverene støttes ikke av MCE. Gjør Omegadriverene det?? Dette gjelder altså en Aopen 1557GLS laptop.. Endret 5. januar 2007 av hqonline Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Driverne til hva da?? Du kan vel gå på aopen sin hjemme side og laste ned alle type drivere som passer til MCE der. Eneste forslaget jeg kan komme med.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ettersom han nevner omegadrivers setter jeg hundre kroner på skjermkortet... Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 ettersom han nevner omegadrivers setter jeg hundre kroner på skjermkortet... 7652947[/snapback] Glemte vist å nevne det. Ja det er driverene til skjermkortet jeg mener.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 om ikke annet hjelper er omegadrivers absolutt verdt et forsøk, men avinstaller og fjern helt eventuelle andre drivere du har lagt inn/forsøkt å legge inn før du installerer dem Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er da heller ikke alle skjermkort som støttes av MCE. Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er da heller ikke alle skjermkort som støttes av MCE. 7653093[/snapback] Hmm, er kanskje noe i det du sier.. Men han burde jo kanskje finne MCE drivere til skjermkortet sitt på hjemmesiden til produsenten. Er jo hvert et forsøk. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er jo i og for seg bare å bruke XP drivere, men syns å huske at selve MC programmet hadde noen spesielle krav til ytelse. Correct me if I'm wrong... Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Er da heller ikke alle skjermkort som støttes av MCE. 7653093[/snapback] Hmm, er kanskje noe i det du sier.. Men han burde jo kanskje finne MCE drivere til skjermkortet sitt på hjemmesiden til produsenten. Er jo hvert et forsøk. 7653189[/snapback] Jeg har sjekket siden til Aopen, og der ligger det en gammel driver som ikke støtter MCE. Skjermkortet på pc'en er radeon 9600 pro. Burde støtte mce men... Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Vil også tro at 9600 serien har MCE støtte. EDIT: 9600 PRO har støtte av MCE. Men vet ikke med Mobility. ATI kort som har MCE støtte Endret 5. januar 2007 av Spinner109 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå