Vinojan Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Okey, etter utrolig mye frem og tilbake har jeg kommet fram til et oppsett som ser slik ut https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=40304. Har tenkt på 320 gb 7200 rmp til... slik at jeg får litt mer plass. Skal bruken det til mest spill! og del skole arbeid og video redigering... Jeg har planer om å klokke littegranne. Ca hvor høy kan jeg klokke Prosessoren? så, hva syns dere folka? Noe jeg burde gå for? Noe jeg burde bytte ut, og i tilfelle hvorfor? takk for alle svar på forhånd Endret 5. januar 2007 av Vinojan Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Oppsettet virker helt greit synes da jeg.. Det eneste jeg ville ha droppet er Western Digital Raptor 74 GB, da jeg synes at man kan bruke pengene på mer lagring i stede.. Jeg har testet en raptor, og greit det var jo litt forskjell. Men så lenge du ikke bryr deg om de sekunde i forskjell, ville jeg heller tatt en 400GB 7200RPM i stede. (ligger vel ganske likt i pris.. ) Men ellers greit oppsett Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Oppsettet virker helt greit synes da jeg.. Det eneste jeg ville ha droppet er Western Digital Raptor 74 GB, da jeg synes at man kan bruke pengene på mer lagring i stede.. Jeg har testet en raptor, og greit det var jo litt forskjell. Men så lenge du ikke bryr deg om de sekunde i forskjell, ville jeg heller tatt en 400GB 7200RPM i stede. (ligger vel ganske likt i pris.. ) Men ellers greit oppsett 7652816[/snapback] hva syns du om Western Digital Raptor 74 GB og en 320 gb i tillegg? Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) har lyst på 10 000... Endret 5. januar 2007 av Vinojan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå