Gå til innhold

Jeg vil vekk fra Djuice Magnum -> Knock-out?

Anbefalte innlegg

Har seg slik at det er på tide med ny mobil for min del, og har vurdert å anskaffe meg en SE K610i fra gsm.no, og har tenkt på Chess Knock-out som abbonement på grunn av gunstig SMS- og talepris, samt lik "månedspris" (minimumsfakturering her) i forhold til Djuice Magnum, som er mitt nåværende abbonement.

Noen som har noen store innvendinger mot at jeg bestiller Knock-out fra Chess?

Takk for svar!

Fredrik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du først ha et billig abb ville jeg tatt et annet stabilt og rimligere abb. Tele 2 Champion. Men Chess Knock out har absolutt gode priser de også. Chess er et solid selskap selv om de har mistet litt kunder etter at Vollvik ble med i "Skaperen" istedenfor å styre Chess. Hehe.

Lenke til kommentar

Så det var noen øre å spare på Tele2 Champion, men der mister jeg også muligheten for en sponset telefon. Så økonomisk sett skal jeg sende en del meldinger med en innsparing på 5 øre per sms for å tjene på å velge Tele2, men kjøpe en telefon fra f.eks elkjøp eller komplett.

Men, stabilitet. Er Chess ustabilt?

Lenke til kommentar

Chess er stabilt og er ikke noe problem å velge dem. Folk flest er veldig godt fornøyd med selskapet og de har enda billige abb. One Call er også er selskap som jeg har tro på. Det har ikke vært noen problemer der i gården enda, men som regel når et selskap vokser seg stort nok kan de få problemer med kundeservicen og som regel blir slike selskap solgt videre til andre. Men når det ikke koster noe å få abb hos One Call har du ikke så mye å tape :)

Lenke til kommentar
Chess er stabilt og er ikke noe problem å velge dem. Folk flest er veldig godt fornøyd med selskapet og de har enda billige abb. One Call er også er selskap som jeg har tro på. Det har ikke vært noen problemer der i gården enda, men som regel når et selskap vokser seg stort nok kan de få problemer med kundeservicen og som regel blir slike selskap solgt videre til andre. Men når det ikke koster noe å få abb hos One Call har du ikke så mye å tape :)

7691440[/snapback]

Ustabilitet her, tenkes det vel på at Chess bruker NetCom sitt nett, som mange mener er ustabilt!

Jeg personlig ville ikke valgt Chess pga kundesørvis og mobilnett.

Lenke til kommentar

7691440[/snapback]

Ustabilitet her, tenkes det vel på at Chess bruker NetCom sitt nett, som mange mener er ustabilt!

Jeg personlig ville ikke valgt Chess pga kundesørvis og mobilnett.

7721002[/snapback]

Ja Netcom har hatt noen utfall. Men for folk som ikke klarer å være uten kommunikasjon i noen timer i løpet av et år må skaffe seg radiosamband eller nødnett. Telenor har også problemer og utfall i nettet sitt over det landstrakte land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...