trulseth Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Går det å brenne ut DivX filmer til et format som DVD spillere tar? I såfall, hvilke program klarer dette? Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jepp det går:P Du kan gjøre dette i Nero, gjorde det seinest i går. Kan også bruke andre programmer. Eneste problemet jeg fikk i Nero, var at han gjorde om filmen til 340*252 og det liker jeg dårlig! http://www.vcdhelp.com/author Se der, så skal det gå meget smukt Lenke til kommentar
KjellMagne Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Må man ikke konvertere .avi til .mpg først? Dette med Nero høres for lett ut til å være sant, men man skal aldri si aldri... Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det er akkurat så enkelt å gjøre det. Nero konverterer til MPEG1 og lager VCD av filmen (evt SVCD). Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det letteste er med Nero, ja.. Den konverterer automatisk fra avi-mpg før den brenner den som VCD. Men det er jo ikke alle DVD-spillerne som støtter VCD, og det er heller ikke alle DVD-spillerne som klarer lese brente cd-er. Sjekk om den kan det. Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Prøvde med Easy CD Creator5 men jeg fikk det ikke til å funke no serlig. Brukte "videoimpression" eller no. Sto i ca. 30 år og jobba, men fikk ikke no fornuftig ut.. Da skal jeg prøve nero Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Virker det på Ps2 oxo? Lenke til kommentar
KjellMagne Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Går det raskere å kovertere/brenne med Nero? Har en AMD 1,3 GHz og for meg tar det 3-4 timer å konvertere en film med TMPGEnc. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Det gjekk innmari tregt med Nero og.Går VCD format på xbox? Lenke til kommentar
laks Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg vile nok bruke TMPGEnc til å konvertere Divx filmer til VCD eller SVCD. Ville også bruke VirtualDub til å konvertere lyden fra Divx til wav; da er du sikkert på at både video og lyd er med i VCD, dette fordi det er en del Divx som er kodet i en VBR Mp3 format som TMPGEnc har problemer med å encode. Nero sin encoder er ikke bra, men du kan lese mer om dette på http://www.vcdhelp.com med meget gode guider og linker til programvare (som for det meste er gratis) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå