ahleks Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hei =) Jeg skal ta båtfører kurset og skal ha eksamen på søndag, er det noen har som har tatt det før om dermed har en anelse om hvilke spørsmål jeg kommer til å få ? Takker for svar Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har hatt den før men det var når jeg var 9 år.... nå er jeg 15.... hørt at de har forandra mye på den siden da, men noen venner av meg tok den i jula og de hadde ikke noen problemer med å ta den så med mindre du ikke har fulgt med så burde du klare den lett Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 les mye på lanterne delen og bøye styret. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Er veldig lett om du bare gidder å lese gjennom boken. Får en del om lanterner og bøyer som han over meg sier. Lenke til kommentar
christersam Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 hei =) Jeg skal ta båtfører kurset og skal ha eksamen på søndag, er det noen har som har tatt det før om dermed har en anelse om hvilke spørsmål jeg kommer til å få ? Takker for svar 7652599[/snapback] kan jeg spørre om hvor du tar kurset? på nettet? noen som har noen tips om bra plasser å ta kurset og evt hvilke priser folk betaler? Lenke til kommentar
Thue Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Man kan vist ta det på internet. Jeg holder på med kurset nå (ikke over internet), jeg tar det over 8 torsdager. Pris: Jeg betalte 1450 før kurset pluss boken ca.350,- pluss eksamen ca. 400= 2200 pluss kart og paralellforskyver om du ikke har fra før av. Trådtarter, bestod du prøven? Lenke til kommentar
K0bolt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har fått BåtFørerprøve på Valg faget mitt på skolen,så jeg har fått undervisninger der, så eneste jeg trenger å betale for er Prøven, så jeg vist litt heldig Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 læreren vår sa svara rett etter prøva han :!: . merklig skrue da, men men Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 et spm til dere som vet. Kan du tenke deg årsaken til at vi har spesielle særregler for norske farvann (norske farvann vil si innenfor grunnlinja) og kan du nevne noen særnorske regler på dette området? Lenke til kommentar
ebukv Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Er 16 i mai. Har en Finnmaster 480, går ca 32-35 knop. Jeg har lov å kjøre denne uten noen serfikater da vell? Er ikke serfikatet bare visst jeg ksal kjøre større båter? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er 16 i mai.Har en Finnmaster 480, går ca 32-35 knop. Jeg har lov å kjøre denne uten noen serfikater da vell? Er ikke serfikatet bare visst jeg ksal kjøre større båter? 8042428[/snapback] Du må ha sertifikat for å kjøre båten din ja. Lenke til kommentar
boffer1 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Er 16 i mai.Har en Finnmaster 480, går ca 32-35 knop. Jeg har lov å kjøre denne uten noen serfikater da vell? Er ikke serfikatet bare visst jeg ksal kjøre større båter? 8042428[/snapback] du må ha skipsførersetvikatet for og kjøre båter over 50fot allt under det kan du kjøre når du er 16år Lenke til kommentar
ebukv Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Var det ikke noen regler med knop og? Noen nettsider jeg kan skaffe speed-porpell foresten? Lurte litt på en sånn en. Lenke til kommentar
boffer1 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Var det ikke noen regler med knop og?Noen nettsider jeg kan skaffe speed-porpell foresten? Lurte litt på en sånn en. 8043934[/snapback] nei båten kan gå så fort du bare vil bare den ike er over 50 fot Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg tok eksamen for noen uker siden. Vi fikk akkurat den samme prøven som vi hadde gjennomgått dagen før... Menmen. Du blir spurt om mange grunnleggende og viktige ting. Ikke en vanskelig prøve egentlig, hvis du leser litt i tillegg! Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er 16 i mai.Har en Finnmaster 480, går ca 32-35 knop. Jeg har lov å kjøre denne uten noen serfikater da vell? Er ikke serfikatet bare visst jeg ksal kjøre større båter? 8042428[/snapback] Du må ha sertifikat for å kjøre båten din ja. 8043440[/snapback] Han trenger ikke sertifikat for den båten nei...... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Joda, det trenger han nok! Blir påbudt til sommeren å ha båtkurset i orden Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg tok den for et år siden.. Veldig lett prøve..bare å krysse ut rett svar.. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Hvor har du det ifra? Dessuten blir det sikkert ikke for så små båter, den gangen i framtiden de innfører det.... Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Er det vedtatt at det skal være obligatoriskt med båtførerbevis til sommeren? Angående den prøven så tok jeg den ifjor og det var veldig lett. 50 spørsmål, tror det var 9 feil du kunne ha. Men anbeflaer deg at du pugger de kardianal systemene. Lag deg en regel for kardinal systemene, det ser kanskje håpløst å huske dem men det er ikke så vanskeligt egentlig. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå