:utakt Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Neal Morse, kjent fra bl.a. Spock's Beard, Transatlantic og egne soloprosjekter, kommer til Trondheim og Byåsen kirke tirsdag 30.januar kl. 1930. Neal Morse i Byåsen kirke tirsdag 30. januar 2007 kl. 19.3025.12.2006 Velkommen til en lovsangskveld i Byåsen kirke med Neal Morse, fra Tennessee, USA. Kjent fra bandene "Spock's Beard og Transatlantic". Fri entré! Kollekt. Direkte fra Frankfurt på vei mot London, stopper Neal Morse hos oss, på sin europeisk kirketurné. Morse er kjent fra bandene "Spock's Beard" og "Transatlantic", som spiller innenfor sjangeren "progressiv rock". For ca. 5 år siden forlot han bandene, og siden har han opptredd som soloartist, og lager musikk med kristent innhold. Han samarbeider med mange dyktige musikkere, og på sine siste cder har han gjesteartister som: Steve Hacket, tidligere fra Genesis Phil Keaggy Kerry Livgren, Kansas Mike Portnoy, Dream Theater Roine Stolt, Flower Kings m.fl. LOVSANGSKVELD: Han er en utrolig musikalsk talent, som skriver melodiøs musikk. Når han kommer til Byåsen, får vi oppleve dette, ikke først og fremst gjennom det vi forbinder med progrocken hans, men mest gjennom lovsanger. Morse har mye på hjertet, og det vil han dele med oss, her i det kalde nord! Det er fri entré. Det blir tatt opp kollekt. http://www.byaasen.kirken.trondheim.no/article.php?id=272&p= Trøndere burde absolutt ta turen. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Velkommen til en lovsangskveld Jeg hadde gjerne dratt til Trondheim for å se den mannen, hadde han bare spilt prog... så Spocks Bears live to ganger før han slutta der, og det var helt sinnsykt rått. Hallelujavisene hans derimot kan jeg veldig fint styre min begeistring for Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Å, du veit aldri, kan godt hende det dukker opp en og annen godbit fra soloalbumene. De er jo Jesus og Herren all the way.. Endret 5. januar 2007 av JLa Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nesten så jeg må vurdere å ta meg en Trondheimstur. Hadde foretrukket ting fra soloalbumene hans, men dette duger vel det også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå