Vrimmel Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg kjøpte en ny bærbar pc før jul fra advance.no. Det meste gikk fint med de, men i produktspesifikasjonen ved bestilling stod det at det som følger: FUJITSU SIEMENS Amilo Xi1546,17WXGA+CV,2.0G Intel Core T2500,2x1024MB,2x100GB,DVD+-RW,BT,LAN/WLAN,FW,3xUSB2.0,ATI MobRadx1800/256MB/TV-Out,DVI-I,Num.tast,Bag,WXPH,3 års bring in garant (LKN:NOR-101100-003). Da jeg fikk pc-en manglet det bæreveske. Jeg sender en mail til de, og de svarer med at det ikke følger med bæreveske. Deretter redigerer de bort "Bag" fra produktbeskrivelsen på siden noe som er helt ok. Det som ikke er ok er at de endrer på bestillingen min etter at jeg har kjøpt den. Til og med på ordresiden min og dette er etter jeg har mottatt pc-en. Men jeg har desverre ikke mulighet til å bevise det ettersom jeg kun har kopiert tekst fra deres side. Er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvis det er avtalt at det skal følge med en "bag", så skal du ha en "bag". Hva en "bag" innebærer nøyaktig er kanskje litt mer usikkert. Når det gjelder bevis, så hadde det jo vært praktisk om du f.eks. hadde en faktura eller ordrebekreftelse på mail å vise til. Men det skal strengt tatt ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har du ikke en ordrebekreftelse? Lenke til kommentar
Vrimmel Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Jo, men den inneholder mindre info, og der stod det ikke bag. Jeg sjekket ikke den før etter jeg merket at det ikke kom med bag. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jo, men den inneholder mindre info, og der stod det ikke bag. Jeg sjekket ikke den før etter jeg merket at det ikke kom med bag. 7653812[/snapback] Med andre ord har du ikke fått bekreftet at du skulle ha med noen bag, og de har vel standardfrasen om "tar ikke ansvar for trykkfeil" eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå