zeegratar Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skal ha den primært til bilder, så en multifunksjon blekkskriver med skanner og kopi og med bra utskriftskvalitet er det jeg søker etter. Vil helst slippe fax, da jeg overhodet ikke har behov for dette. Har i grunn sett ut HP eller Canon, da disse virker best. Er seff også åpen til f.eks. Epson eller Lexmark, eventuelt andre. Finner ikke helt ut av hva som er bra eller lurt å skaffe seg, men prisen er ikke så viktig bare den er bra og verdt pengene! Har merket at noen modeller til og med har mulighet til å skanne inn fra negativer, noe som er en ganske kul egenskap. Men dette er ikke et must! Noen som kan komme med forslag? Hjelp! Alle innlegg mottas med stor takk! Lenke til kommentar
19quiz76 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Skal ha den primært til bilder, så en multifunksjon blekkskriver med skanner og kopi og med bra utskriftskvalitet er det jeg søker etter. Vil helst slippe fax, da jeg overhodet ikke har behov for dette. Har i grunn sett ut HP eller Canon, da disse virker best. Er seff også åpen til f.eks. Epson eller Lexmark, eventuelt andre. Finner ikke helt ut av hva som er bra eller lurt å skaffe seg, men prisen er ikke så viktig bare den er bra og verdt pengene! Har merket at noen modeller til og med har mulighet til å skanne inn fra negativer, noe som er en ganske kul egenskap. Men dette er ikke et must! Noen som kan komme med forslag? Hjelp! Alle innlegg mottas med stor takk! 7652423[/snapback] Er ute etter det samme, og er vel egentlig på vei for å kjøpe meg en HP C7180 Noen som har veldig negative erfaringer med denne? Lenke til kommentar
zeegratar Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Virker bra den skriveren der. Har sett litt på den selv, men her er det altså med fax. Virker ikke som det finnes særlig med skrivere med mine spesifikasjonsønsker uten fax...? Eller? Endret 6. januar 2007 av zeegratar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå