Myou Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei, er på lan party nå, og har hatt på pcen min en stund, det er en acer bærbar, fikk blåskjerm, aner ikke hvorfor, men startet den opp igjen en time etterpå, den fungerer fint, men lurer litt på om det kan ha vært varmen som kan ha tatt knekken på den. jeg hadde ikke i batteriet, tok det ut, men får opp på speedfan at ACPI temperature er på 50 grader, noe som jeg fant ut på google at hadde noe med batteriet å gjøre.. lurer da på om det rett og slett er varmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det kan være varmen, ettersom det ikke er uvanlig at eldre maskiner tar en restart eller slår seg av pga det. Men jeg tror ikke det er varmen for det pleier ikke komme blåskjerm i så tilfelle. Uansett, hvis du får det igjen så noterer du bare ned tallene og bokstavene i feilmeldingen din, deretter spør du google om svaret på problemet Lenke til kommentar
Myou Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 jepp skal bli though det ikke er en gammel maskin, fikk den til jul, 2 ghz, 2gb ram, radeon mob. X1600. 160 gb hdd m.m. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hvilket underlag står maskinen på? Lenke til kommentar
Myou Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Ett trebord med teppe på... Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du bør legge noe under midlertidig, slik at viftene kan blåse/suge luft. Du vill selv blitt kvalt om du pustet i den samme lufta hele tiden eller ikke fikk puste Gå på Clas Ohlson eller Biltema om kjøp et laptopstativ. Eller enda bedre: Et laptopstativ med vifter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er ikke optimale forhold med tanke på varmeutvikling i maskinen. Det beste er om den står på et rett, hardt underlag i et ikke altfor varmt rom. Nå pleier jo lan være ganske klamme, så du må nesten regne med at maskinen blir varm, spesielt når den står oppå et teppe. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 ok, for hadde tenkt på at stativ til TG, siden jeg skal ha med laptop, men trodde ikke det skulle være så viktig på ett lite lan takk for svara Lenke til kommentar
Myou Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 La to dvd filmer på hver underside av laptopen... får håpe det hjelper, kommer iallefall luft mellom der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå