Goliath Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Gamlefar ønsker seg en ny mobil hvor epostlesing er glimrende. Han skjønner seg ikke stort på mobiler så smartphones med touchscreens alà TyTN og P990i er utelukket. Han skulle helst ha en telefon med QWERTY og tastene skal være fremme under enhver tid. Han trenger ikke Windows Mobile men han trenger triband (helst quadband). Hva anbefaler dere? Er Nokia E61 et reèlt valg? Endret 5. januar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
PlayerTAG Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Gamlefar ønsker seg en ny mobil hvor epostlesing er glimrende. Han skjønner seg ikke stort på mobiler så smartphones med touchscreens alà TyTN og P990i er utelukket. Han skulle helst ha en telefon med QWERTY og tastene skal være fremme under enhver tid. Han trenger ikke Windows Mobile men han trenger triband (helst quadband). Hva anbefaler dere? Er Nokia E61 et reèlt valg? 7652269[/snapback] Jepp E 61 fra Nokia er bra. En på jobben har kjøpt den og jeg som har N80 er veldig misunnelig. Om jeg kunne bytte nå så ville jeg gjort det ja. Og den føles ikke så stor heller. Den er jo faktisk tynnere enn N80'n. Går lett ned i Olabuksen uten å føles for stor heller. Løp og kjøp PlayerTag Lenke til kommentar
3121 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Sjekk også HTC S620 Glimrende, liten og nett.... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Takk for tilbakemeldingene. Valget falt på E61 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå