Knebel Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 http://uk.media.ps3.ign.com/media/748/748480/vids_1.html Velg video fra Blazing Nå er det ikke så mange andre biler og greier i denne videoen, men fartsfølelsen gir skikkelig sug i magen i sjikanene og kanon lyseffekter i slutten.. Lenke til kommentar
Frode68 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 http://uk.media.ps3.ign.com/media/748/748480/vids_1.html Velg video fra Blazing Nå er det ikke så mange andre biler og greier i denne videoen, men fartsfølelsen gir skikkelig sug i magen i sjikanene og kanon lyseffekter i slutten.. 7652063[/snapback] Ja, det er veldig bra med fartsfølelsen og effektene i spillet. Gled deg til det... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Lovende. Kan ikke huske sist det kom et godt formel 1 spill. Det beste er fortsatt Geoff Crammond's Formula One Grand Prix fra tidlige 90-tall. Ah, for noen minner Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 eg har formula one 2001 formula one 2002 F12002 (ea games) rævva spill formula one 2003 formula one 2004 formula one 2005 formula one 2006 så dere kan jo gjette om eg gleder meg til dette spillet, formula one 2006 til ps2 var jo et bra f1 spill, med ganske realistisk kjørefysikk, men det er første gang et f1 spill ble for vanskelig..eg kjører alltid på hard med ingen driving aids og manuel giring...og det var tøft og henge med, med en så realistisk skade modell som kommer i ps3 versjonen så kan det bli vanvittigt artig.. i tillegg har dei endelig fått med safety car igjen.. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Elsker formel 1 spill, så dette blir garantert kjøpt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har ikkje spillt F1 siden F1 Grand Prix på N64, men dette spillet ser utvilsomt meget bra ut. Ein tittel verdt ein titt når PS3 kommer i hus ihvertfall. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det såg veldig bra ut både grafisk og fartfølelsesmessig. Tror de har gjort en meget bra jobb med kameraristing der ja. Det så faktisk ganske så lekkert ut i tillegg. Får kanskje prøvd en demo av dette en gang til våren og kanskje se om det blir kjøpt. Men er ganske vanskelige spill. Så får vente og se. Men grafisk var det ganske nice. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 noen bilder fra Formula 1 til ps3. Ser fryktelig bra ut. Kanskje jeg må kjøpe meg et formula 1 spill, lenge siden sist (ps1). Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vann på visir-effektene i dette spillet ser vanvittig bra ut, spesielt i bevegelse Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Liker krasjfysikken i dette spillet jeg:) Skal bli digg å suse med Ferrari i 350km/t. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå