Star_22 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hei! Jeg kjøpte feil språkversjonen av windows xp og jeg lurer på om det er mulig å installere en kopi av en norskversjon a Windows xp og bruke en gyldig keynummer fra en engelskversjon. 1000 takk! Lenke til kommentar
mungo Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Ikke si det til noen, men jeg kjører gratisversjonen av XP pro på engelsk. Fikk brunnet samme OS på norsk og jøss! samme key! Det samme gjelder gratisversjonen av office XP. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Ikke si det til noen :razz: Hm...jeg fikk XP pro engelsk (SP1), men den keyen funka ikke til XP pro norsk. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Du kan sikkert heve kjøpet ditt, og dermed kjøpe riktig versjon av windows xp. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Mine to XP-CD'er (no og eng) kan bruke samme OEM-serienummer. Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Simen1 hva er key'en din? :razz: funker med SP1 og? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-25 15:16, skrev IceXCool:Simen1 hva er key'en din? Har ikke testet den med SP1 da jeg ikke har SP1 her. Du kan jo kjøpe din egen key... eller sikkert finne en rekke lovlige fildelingstjenester og andre plasser som har en ulovlig WinXP_serial.txt -fil. Kan desverre ikke gi noen linker da det er mot retningslinjene her, så jeg får bare ønske deg lykke til. Kanskje til og med noen andre her på forumet sender deg den i PM eller i epost. (Desverre ikke meg pga retningslinjene osv.) [ Denne Melding var redigert av: Simen1 på 2002-11-25 16:09 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå