coolermaster1 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 jeg har tenkt å kjøpe meg et asus 8800 gtx. Etter å ha lest litt i forumet er jeg litt i tvil om min strømforsyning holder. min hardware: cpu:e6600 hk:p5b deluxe minne: 2 stykk 1gb geil lydkort: creative x-fi xtreme music strømforsyning: coolermaster real power 550 watt "sli ready" Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 her har du en psu kalkulator som du kan sjekke strømbruken din på http://www.extreme.outervision.com/psucalculator.jsp Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Går sikkert greit... Strømforbruket til 8800GTX er egentlig ikkje så gale som alle skal ha det til, sikkert nokon rykter som henger igjen etter dei første raportene om korleirs g80 kom til å bli. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det bør funke det. Så lenge du ikke har masse neonlys, 21 vifter, 8 harddisker og 16 dvd-brennere pluss mer dilldall i pcen din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå