Glenn Østerud Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg tok noen bilder av sønnen min på 5års dagen hans, og uheldigvis hadde jeg tidligere satt fast hvitbalanse. Nå jeg både en kamerat av meg, og meg selv prøvd å rette det opp, men vi får det ikke helt til. Noen tips? Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) veit ikkje om det vart so mykje betre da men... justerte litt på fargebalansen i PS EDIT: vart heilt feil forige bilde, dette blei litt bedre....litt sliten etter skulen Endret 5. januar 2007 av turnipkongen Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Litt forbedret 7651945[/snapback] Det hadde vært int. å vite hva du faktisk har gjort? Jeg vil jo f.eks gjerne gjøre noe av det samme på org. fila... Jeg har jo bare lastet opp en nedskalert versjon her. Glenn Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Justert hvitbalansen og levels. Lenke til kommentar
pettstra Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har du tatt bildene i Raw format også, eller bare jpg?. Hvis du har Raw fila kan du endre hvitebalansen til det du ønsker den skal være. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Og jeg har brukt Neautralize funksjonen til "Match Color..." i Photoshop + litt saturation om mer rødt i ansiktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå