Photon Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har litt problemer med å printe ut bilder. Bilder med ganske mørke farger går greit, men jeg har ett bilde med stearinlyseffekt og uten blits som ser veldig bra ut på pc'en men som blir veldig oransje når jeg printer det ut. Printer ut med photoshop, prøvde å sette "Color handling" fra "let printer determine" til "let photoshop determine" og "printer profile" på default som var "working RGB". Når jeg gjorde dette ble bildet alt for mørkt, så det ser ut til å være vanskelig å finne en mellomting. Kan det være fargepatronen som er tom? Eller er det noe annet jeg kan gjøre? Har en HP nettverksprinter. 5850 eller noe slikt Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nei, når fargepatroner er tomme, skal printeren stoppe og be om nye. Jeg tror problemet kan ligge i at du kan ha feil innstilling på skjermen? Kontrast, lysstyrke og evt. gammainnstilling? Se om du kan finne noe matnyttig her. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Mine HP skrivere fortsetter gjerne å skrive ut etter at patronene er tomme. Alt etter hvilken driver som blir brukt så kan det komme en advarsel om at det er lite blekk, før eller etter patronen er tom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå