Betroz Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fått min skjerm og jeg sier bare WOW Kommer tilbake med mer senere en gang. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) De siste skjermkortene støtter fortsatt "kun" 2560 x 1600 såvidt jeg vet. Men hvor stor en skjerm kan være er ikke begrenset av skjermkortet, du kan derfor koble maskinen din til en 37" i dag Er det noen sider hvor det står rykter om nye produkter osv fra Dell? 9135040[/snapback] Neida, skjermkortet mitt kan kjøre 3840 x 2400 (9mp)... Tipper det kommer cadskjermer med ultrahøy oppløsning om et år eller 2. Edit: Specs Endret 25. juli 2007 av Dentro Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fått min skjerm og jeg sier bare WOW Kommer tilbake med mer senere en gang. 9139632[/snapback] Hehe, koser du deg? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fått min skjerm og jeg sier bare WOW Kommer tilbake med mer senere en gang. 9139632[/snapback] Hehe, koser du deg? 9140288[/snapback] Jepp! Ikke blitt vant til størrelsen enda da menne hehe. Er litt galskap med SÅ stor skjerm. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Fått min skjerm og jeg sier bare WOW Kommer tilbake med mer senere en gang. 9139632[/snapback] Hehe, koser du deg? 9140288[/snapback] Jepp! Ikke blitt vant til størrelsen enda da menne hehe. Er litt galskap med SÅ stor skjerm. 9144172[/snapback] Om en uke så blir den "normal". Det eneste som blir rart er at alle andre har så små skjermer, hehe Spill er grisemorro i den oppløsningen! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Spilla kun to spill på denne skjermen : Counter Strike: Source og FarCry. Og det er sant som de sier, du har ikke spilt ordentlig før du har spilt i 2560x1600 oppløsning! For å spille Crysis på denne skjermen trenger vi nok raskere skjermkort ja...hehe Lenke til kommentar
smy Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Med sli så skal nok går tror jeg. Fant ut at du må nest ha high end sli eller crossfire for spill nyer spill på native oppløsing etter hva jeg prøvt meg fram på Endret 29. juli 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er det noen som aner hvor lenge Dell sin leverandør i Oslo-området (schenker?) er villig til å oppbevare en slik pakke? Ser ut som om tilbudet kanskje går ut denne måneden, og jeg kommer meg ikke ned til Oslo før 14. august. Tror dere dette kan gi problemer? Det er jo mulig pakken må ligge på vent i over en uke, avhengig av hvor raskt Dell får den til Norge. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Beste er vel å ringe dem å høre. Fortelle det som det er. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kan du ikkje få sendt den dit du er no da? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Da måtte jeg jo transportert den ned til oslo bare en uke etter jeg fikk den. Tenker jeg spør Dell via online chat i morgen om saken. Lenke til kommentar
smy Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Sckrenk normal ringer til deg før leverer osv . Det gjøre de her Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 For dere som har spilt en del på 3007WFP, merker dere noe tearing/ghosting? Spiller selv noe FPS, litt RTS men mest diverse RPG + MMO. (Mye forkortelser her gitt ) Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 For dere som har spilt en del på 3007WFP, merker dere noe tearing/ghosting? Spiller selv noe FPS, litt RTS men mest diverse RPG + MMO. (Mye forkortelser her gitt ) 9203276[/snapback] Jeg har ikke lagt merke til ghosting på denne skjermen! Men sånn generellt sett, så burde du ha vsync på når du spiller på en LCD skjerm, spessielt de litt større som denne. Ellers synes jeg skjermen er topp å spille på! Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 For dere som har spilt en del på 3007WFP, merker dere noe tearing/ghosting? Spiller selv noe FPS, litt RTS men mest diverse RPG + MMO. (Mye forkortelser her gitt ) 9203276[/snapback] Jeg har ikke lagt merke til ghosting på denne skjermen! Men sånn generellt sett, så burde du ha vsync på når du spiller på en LCD skjerm, spessielt de litt større som denne. Ellers synes jeg skjermen er topp å spille på! 9203809[/snapback] Skjønner Tok det lang tid å "venne" seg til en så stor skjerm? Eneste jeg er litt bekymret for er å ha plass hvis jeg må sitte langt unna... Hvor langt unna sitter dere? 1 meter+? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Tok en uke ca. 1 meter unna blir for drøyt, da vil du slite med å lese liten tekst. Sitter kanskje 70-80 cm unna. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Tok en uke ca. 1 meter unna blir for drøyt, da vil du slite med å lese liten tekst. Sitter kanskje 70-80 cm unna. 9207004[/snapback] Sant nok. Særlig siden jeg er litt nærsynt i tillegg Takk skal du ha uansett, bestiller i kveld. 30" billigere enn 27" er jo "gitt bort"! Endret 4. august 2007 av Gnurk Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har et par spørsmål angående skjermen. Kjører dataen med ett 8800 640 MB Gainward skjermkort, og ser at skjermen krever "dual-DVI"-tilkobling. Vil dette si at man trenger 2 kabler for å kjøre skjermen (fra skjermkortet), eller hva? Og hvis det er slik, så vil vel skjermen funke med mitt skjermkort (som har 2 DVI tilkoblinger bak) ? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Dual-link (høyere båndbredde ut av 1 DVI tilkobling) vs Dual-DVI (2 DVI tilkoblinger på et kort). Hissige kort a-la det du har sitter med Dual dual-link (2 DVI koblinger med dual-link ut av begge), men andre med samme kort kan muligens bekrefte dette Endret 4. august 2007 av Boye Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Så bare det er helt klart krisronold vil du kun trenge 1 dual-link DVI-kabel (en slik kabel følger antageligvis med skjermen) mellom skjermkortet og skjermen. Høyst sannsynlig har du 2 dual-link DVI-porter på skjermkortet, som vil si at du kunne brukt 2x30" skjermer om du ville, men det er jeg ikke 100% sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå