Gå til innhold

Dell UltraSharp 3007WFP-HC

TommyGun77

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har siklet på å kjøpe meg en 30" skjerm i over ett år, og Torsdag så bestilte jeg meg en Dell 3007WFP-HC jeg også til 11457 kr! Håper jeg slipper å kalibrere den, men må jeg det, kan dere anbefale meg ett program å laste ned som muliggjør dette?

Vet at Mac OS X har noe slikt innebygd, men må jo finnes noe liknende for oss PC brukere?

Jeg har stort nok skrivebord, så jeg har plass nok til dette beistet av en skjerm. Men blir nok uvant fordet den første tiden.

"Estimert Leveringsdag 31-JUL-07" stod det i mailen fra Dell. Ahhh må jeg vente SÅÅÅ lenge! hehehe :p

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

hehe, gratulerer med svær skjerm:-) Software kalibrering funker ikke så bra på LCD, men skjermene er ikke så helt ille rett ut fra esken om du ikke driver med noe grafisk som krever hardware kalibrering. Det følger med en ferdig kalibrert fargeprofil på driver cd'n som skal gi korrekte farger....

Er ikke alle skjermer som kjører full HD som et vindu:-) Det gjør denne! Fremdeles plass til andre ting... :thumbup:

Lenke til kommentar
fikk min  før ca 9800kr

9130867[/snapback]

3007WFP-HC modellen? Tilbud Dell hadde en gang, eller fikk du til den prisen på annen måte? Uansett sykt billig!

Er du fornøyd med skjermen forresten? Er den grei nok å spille på? Hvordan ser 1920x1200 ut på skjermen (i spill)?

Lenke til kommentar

ja det wrp-hc kjøpt via bedrift osv

Jeg spiller kunne på nativ oppløsing nå jeg kan , synes det blir litt utskrap vits ikke ,men det forskjell fra spill til spill.

Der er jo en veldig stor minus med å spill på den skjerm at krever forferdeligt mye "power" :no:

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Når kan man forvente en ny versjon av denne? Jeg kjøpte første versjonen i fjor og går med seriøse planer om å kjøpe en til. Men lurer litt på om ikke neste generasjon er rett rundt hjørnet snart?

9134322[/snapback]

Er ikke HC utgaven den nye versjonen da? Det eneste de kan gjøre bedre er vel å komme med en utgave med flere innganger bare.

Lenke til kommentar

De siste skjermkortene støtter fortsatt "kun" 2560 x 1600 såvidt jeg vet. Men hvor stor en skjerm kan være er ikke begrenset av skjermkortet, du kan derfor koble maskinen din til en 37" i dag :)

Er det noen sider hvor det står rykter om nye produkter osv fra Dell?

Lenke til kommentar
De siste skjermkortene støtter fortsatt "kun" 2560 x 1600 såvidt jeg vet. Men hvor stor en skjerm kan være er ikke begrenset av skjermkortet, du kan derfor koble maskinen din til en 37" i dag :)

Er det noen sider hvor det står rykter om nye produkter osv fra Dell?

9135040[/snapback]

Vet da det, men oppløsninga må no følge størelsen på skjermene da, hvis ikke så blir jo alt så stort :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...