kid11 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kjøpte en 96 mod mondeo her om dagen,den skulle kjøres ca 8 mil hjem. Måtte først kjøpe nytt batteri da det som sto i var defekt. etter og ha kjørt ca to mil begynte batterilampa og lyse,bilen stoppet ikke men gikk helt hjem de siste seks milene med lampa lysende. da jeg skulle starte bilen to dager senere var bilen helt tom for strøm,noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
drengen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kjøpte en 96 mod mondeo her om dagen,den skulle kjøres ca 8 mil hjem.Måtte først kjøpe nytt batteri da det som sto i var defekt. etter og ha kjørt ca to mil begynte batterilampa og lyse,bilen stoppet ikke men gikk helt hjem de siste seks milene med lampa lysende. da jeg skulle starte bilen to dager senere var bilen helt tom for strøm,noen som kan hjelpe?? 7651674[/snapback] vil tro det er dynamoen. har du sjekket om den lader? mulig børstene på den som må skiftes Lenke til kommentar
kid11 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Kjøpte en 96 mod mondeo her om dagen,den skulle kjøres ca 8 mil hjem.Måtte først kjøpe nytt batteri da det som sto i var defekt. etter og ha kjørt ca to mil begynte batterilampa og lyse,bilen stoppet ikke men gikk helt hjem de siste seks milene med lampa lysende. da jeg skulle starte bilen to dager senere var bilen helt tom for strøm,noen som kan hjelpe?? 7651674[/snapback] vil tro det er dynamoen. har du sjekket om den lader? mulig børstene på den som må skiftes 7651703[/snapback] hvordan måler jeg ladinga? takk for svar Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Dynamoen er nok deffekt,. Det at du kom hjem var at du kjørte på strømmen fra batteriet, og da blir det selvfølgielig tomt Du trenger et volmeter (eller multimeter) Hvor du enklest måler over batteriet når bilen går. Da burde det være rundt 14,4V volt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå