Gå til innhold

Hvordan bli kvitt meldingene?

Anbefalte innlegg

hei, for litt siden fikk jeg 3 meldinger fra 26936

det her var innholdet i meldingen:

We0?=1b??IF<Un

Hva for no dritt er det her`?

spørsmålstegna var oppned og det var en strek til på = tegnet, jeg har ikke kjøpte noen spill, ikke medlem av inpoc eller liknende sider.. :thumbdown:

Vet noen noe om dette? får meldinger i ettsett nå..!! ååå :wallbash:

Har stoppa en periode nå, kan det være virus? det er vanlig sms meldingen har kommet på..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, hvorfor kan det ikke være et virus siden jeg har k800i? Har fremdeles ikke fått flere meldinger..

7659586[/snapback]

liten sansynlighet å få virus på en k800i (kan jo sikkert hende) hadde det vært windows mobile kunne det jo vært noe sånt. får håpe du ikke får flere meldinger da. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hei, for litt siden fikk jeg 3  meldinger fra 26936

det her var innholdet i meldingen:

We0?=1b??IF<Un

Hva for no dritt er det her`?

spørsmålstegna var oppned og det var en strek til på = tegnet, jeg har ikke kjøpte noen spill, ikke medlem av inpoc eller liknende sider..  :thumbdown:

Vet noen noe om dette? får meldinger i ettsett nå..!! ååå :wallbash:

Har stoppa en periode nå, kan det være virus? det er vanlig sms meldingen har kommet på..

7651574[/snapback]

Hei fikk samme meldinga, etter at jeg prøvde msn på mobilen, sendte bare stopp som svar. det hjalp hos meg.har en k800i

Lenke til kommentar

min farmor hadde noe lignede på sin nokia. Husker ikke navnet... kansje 3510i. Slik med fargeskjerm og lys på siden :)

Hunn fikk noen lignende meldinger. Hun ringte til telenor de fikk ikke fjernet dem. Snakket med de som solgte telefonen, de kunne heller ikke hjelpe! Det værste var at hun måtte betale for for meldingene!

Hun fikk slike meldinger helt fra hun kjøpte telefonen.

Hun måtte bytte abonemang og nr for å få de vekk :ph34r:

Lenke til kommentar

3 innleg over sto dette:

sendte bare stopp som svar. det hjalp hos meg.har en k800i

min farmor hadde noe lignede på sin nokia. Husker ikke navnet... kansje 3510i. Slik med fargeskjerm og lys på siden smile.gif

Hunn fikk noen lignende meldinger. Hun ringte til telenor de fikk ikke fjernet dem. Snakket med de som solgte telefonen, de kunne heller ikke hjelpe! Det værste var at hun måtte betale for for meldingene!

Hun fikk slike meldinger helt fra hun kjøpte telefonen.

Hun måtte bytte abonemang og nr for å få de vekk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...