Dragon Hunter Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tror dette blir mitt fjerde DS spill ;p Seriøst, den plattformen har ikke mange gode spill... 7654372[/snapback] DS har jo mange drit bra spill! New Super Mario Bros. Super Mario 64 DS, Mario Kart DS, Phoenix Wright: Ace Attorney, Metroid Prime Hunters, Star Fox Command, Age of Empires: The Age of Kings, Castlevania: Portrait of Ruin og Elite Beat Agents for og nevne noen og snart kommer: Sim Sity, Phoenix Wright: Ace Attorney Justice for All, Hotel Dusk: Room 215, Diddy Kong Racing og ikke minst The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. så ikke kom og si at DS ikke har mange gode spill. 7661359[/snapback] Svært mange DS-spill finnes i større og bedre versjoner på andre plattformer. ikke noen av de jeg nevte der. bortsett fra Super Mario 64DS 7661708[/snapback] Både Mario Kart, Castlevania, Metroid Prme, Age of Empires og Star Fox, kan spilles i større og bedre versjoner på andre konsoller. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 On topic: Sim City DS ser bedre ut enn jeg trodde da jeg først hørte om det, selv om grafikken er dårligere enn Sim City 3000. 7661570[/snapback] Det er jo ikke så rart da. 166 MHz or faster (233 MHz recommended) Pentium or AMD K6 processorMicrosoft Windows 95 or 98 32 MB RAM (64 MB recommended) 450 MB hard disk space plus space for saved games (additional space required for Windows swap file and DirectX 7.0 installation) 4x CD-ROM/DVD-ROM drive (8x recommended) with 600 Kbps transfer rate and a 32-bit Windows 95/98 driver 16-bit high color 2 MB PCI or AGP video card with DirectX 7.0 compatible driver DirectX 7.0 compatible sound card Spillet kunne ha hatt grafikken til Simcity på SNES for min del (som jeg har på Wii nå). Hadde kjøpt det uansett. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Haha, nei så tøfft. Spillte første Som City til den store gullmedalje. SC3000 tok altfor mange timer av våres liv også. Selv om eg ikkje har så mye til overs for håndholdte konsoller, er dette nesten grunn nok for meg å invistere i ein DS. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 når jeg ser sim city kommer angrer jeg jo nesten på at jeg solgte min ds og mario kart uten engang ha åpnet nintendoen. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Litt off topic, men noen som vet hvordan det går med ryktene om Et Civilization/Alpha Centauri-spill på DS? Hadde det kommet, hadde i hvertfall jeg kjøpt min første håndholdte siden gamle GameBoy Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Neeei, serriøst da. >.< Det finnes for mange bra spill og for lite penger. ;_; Er det bare meg eller ser bruker av de to skjermene temmelig genialt ut? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Både Mario Kart, Castlevania, Metroid Prme, Age of Empires og Star Fox, kan spilles i større og bedre versjoner på andre konsoller. Age of Empires, ja. MP: Hunters er kanskje ikke det beste Metroid spillet, men det er det første med online MP, og det er nok for til å rettferdigjøre et kjøp for mange. Men Star Fox, Mario Kart og Castlevania? Det siste Star Fox spillet som kom til noen annen konsoll var Adventures. Og det er mer en Zelda rip-off enn det er et skikkelig Star Fox spill. Og så var det jo Assault da, men det var jo elendig. Nei det siste gode, klassiske Star Fox spillet var Lylat Wars som kom for gud vet hvor mange år siden. Og det var med dårligere grafikk, og ingen mulighet for internett spilling. Mario Kart DS er etter mange gamere og anmeldere sin mening, det beste spillet i serien. I hvert fall på MANGE år. Jeg har spilt alle i serien, og kan si meg enig i dette. Å spille dette spillet online er drit morsomt! Castlevania... Castlevania dawn of sorrow er et fantastisk spill. Nå skal jeg ikke si at jeg vet så veldig mye om akkurat denne serien, men det jeg har fått med meg er at det ikke har kommet et bra Castlevania spill siden SNES sine dager. Og de nyere spillene til DS, er mye bedre enn de gamle etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå