TCi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Håper det er flere her som sikler etter denne tittelen? Denne er på min topp 3 liste for min DS hvertfall. http://www.n-philes.com/database.php?id=2263 Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Gleder meg stort til både dette og Theme Park DS. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har spilt Sim City 3000 og 4 til døde. Håper denne tittelen leverer samme varer med noen nyvenninger. Flyturen kommer il å bli korte fremover.. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Utrolig smart å bruke dual-screenen på den måten. Kanskje jeg skaffer meg dette til slutt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Tror dette blir mitt fjerde DS spill ;p Seriøst, den plattformen har ikke mange gode spill... Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Haha, nice. :!: Bringer tilbake mye minner dette her. Men isometrisk? Argh! SLIK skal Sim City se ut! (Advarsel: Link kan medføre spontan nostalgi) Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ooooooh.. skal ikke se bort ifra at jeg skaffer meg det der. Lenke til kommentar
Luminoth Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg spilte mye Sim City 3000 før, selvom jeg aldri fikk det til. Jeg kom alltid i underskudd, men det var fortsatt gøy Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er dette et helt eget spill, eller er det basert på f.eks. SC 3000? Elsker Sim City-serien, er vel kanskje de morsomste simulatorspillene jeg har vært borti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg husker jeg spiltet utrolig mye Sim City 2000 i gamle dager, har dog ikke brydd meg så mye om 3000 og 4000. Ettersom min DS er overdue for et nytt spill, så er nok Sim City aktuellt. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Dette er nok mer som Sim City 2000 enn Sim City 1 som cryovat sa Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Herlig! For hvert DS-spill som kommer nå for tiden, angrer jeg bare mer og mer på at jeg solgte min DS. Må nok anskaffe en ny snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 JAAA! Dette var en gledelig nyhet. Spillet veldig mye SC 2000 når jeg var liten, og ganske så mye 3000 når det kom. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Spilte veldig mye theme park når jeg var liten jeg. Sim City har jeg sett mye på, men ikke spilt så mye før. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Tror dette blir mitt fjerde DS spill ;p Seriøst, den plattformen har ikke mange gode spill... 7654372[/snapback] DS har jo mange drit bra spill! New Super Mario Bros. Super Mario 64 DS, Mario Kart DS, Phoenix Wright: Ace Attorney, Metroid Prime Hunters, Star Fox Command, Age of Empires: The Age of Kings, Castlevania: Portrait of Ruin og Elite Beat Agents for og nevne noen og snart kommer: Sim Sity, Phoenix Wright: Ace Attorney Justice for All, Hotel Dusk: Room 215, Diddy Kong Racing og ikke minst The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. så ikke kom og si at DS ikke har mange gode spill. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tror dette blir mitt fjerde DS spill ;p Seriøst, den plattformen har ikke mange gode spill... 7654372[/snapback] DS har jo mange drit bra spill! New Super Mario Bros. Super Mario 64 DS, Mario Kart DS, Phoenix Wright: Ace Attorney, Metroid Prime Hunters, Star Fox Command, Age of Empires: The Age of Kings, Castlevania: Portrait of Ruin og Elite Beat Agents for og nevne noen og snart kommer: Sim Sity, Phoenix Wright: Ace Attorney Justice for All, Hotel Dusk: Room 215, Diddy Kong Racing og ikke minst The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. så ikke kom og si at DS ikke har mange gode spill. 7661359[/snapback] Svært mange DS-spill finnes i større og bedre versjoner på andre plattformer. On topic: Sim City DS ser bedre ut enn jeg trodde da jeg først hørte om det, selv om grafikken er dårligere enn Sim City 3000. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Tror dette blir mitt fjerde DS spill ;p Seriøst, den plattformen har ikke mange gode spill... 7654372[/snapback] DS har jo mange drit bra spill! New Super Mario Bros. Super Mario 64 DS, Mario Kart DS, Phoenix Wright: Ace Attorney, Metroid Prime Hunters, Star Fox Command, Age of Empires: The Age of Kings, Castlevania: Portrait of Ruin og Elite Beat Agents for og nevne noen og snart kommer: Sim Sity, Phoenix Wright: Ace Attorney Justice for All, Hotel Dusk: Room 215, Diddy Kong Racing og ikke minst The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. så ikke kom og si at DS ikke har mange gode spill. 7661359[/snapback] Svært mange DS-spill finnes i større og bedre versjoner på andre plattformer. ikke noen av de jeg nevte der. bortsett fra Super Mario 64DS Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 ikke noen av de jeg nevte der. bortsett fra Super Mario 64DS 7661708[/snapback] Eh, hva med Age of Empires da? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Uansett er det akkurat samma faen om "svært mange DS-spill finnes i større og bedre versjoner". Dette er vel tilfellet med omtrent alle håndholdte konsoller uansett. Tror ikke det er så mange som bryr seg om dette, det betyr ikke at noen av de nevnte spillene f.eks. er noe dårlige i forhold. Dragon Hunter er alltid ute med å slenge usaklig hån mot andre konsoller enn de han selv liker. Uansett, fra person til diskusjon. Synes dette ser veldig lovende ut. Spilte aldri noe særlig SimCity før, fordi jeg ikke hadde det, men dette skal nok skaffes. Også i lommeformat! Synes også grafikken så veldig lovende ut. Vil nok gjøre seg på min DS Lite. Spennende å se hvordan dette utvikler seg. Endret 7. januar 2007 av Aylars Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Simfarm DS? Kommer Theme Park så håper jeg Theme Hospital kommer og. Ser ut som jeg må kjøpe 1 stk DS Lite, selv om jeg egentlig ikke har bruk for noe slags håndholdt konsoll. Endret 7. januar 2007 av PantZman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå