Xpencius Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Heisann! Jeg skal ha meg ny harddisk og jeg sitter og lurer på denne HDD Sata Får jeg mye GB for pengene ved kjøp av den? Hvordan er kvaliteten til Samsung? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Etter mitt inntrykk er samsung en relativt stille og stabil disk. Har ikke hatt noen problemer med mine disker. Tror ikke jeg har sett noen negative tilbakemeldinger på samsung sine disker. Lenke til kommentar
Xpencius Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Takk for svaret Hva med prisen da..Amentio er vel generellt billig, men jeg er ikke helt "up to date" på harddisk priser. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) lite støy, lite varme, og 3 best i test på 250gb versjon. aldri hørt dårlig om samsung, mest maxtor. WD er bra, eneste sata-2 versjonen blir veldig varm, og hd liker lite varme. har du en vifte foran i tilleg eller kjøleramme med vifte, noe sånt, så er det enda tryggere. Endret 5. januar 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Takk for svaret Hva med prisen da..Amentio er vel generellt billig, men jeg er ikke helt "up to date" på harddisk priser. 7651700[/snapback] Det er bare å sjekke prisguiden her på hw.no så får du svar Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 2x 250gb samsung til 620,- stk på pcutstyr.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå