gerrien Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hei. Har en ASUS A6JA-QO28P som jeg kjøpte for noen måneder siden. Fornøy med maskinen bortsett fra det innebygde trådløse nettverkskortet. Dårlig mottak. Har en kamerat som har en acer maskin som finner flere nettverk mens jeg får ingen. Har derfor planer om å kjøpe et PCMCIA kort. Noen som har erfaringer med et bra kort? Lenke til kommentar
gerrien Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 ingen forslag? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Dette har fungert bra for mitt vedkommende, men det finnes sikkert et utall andre med god/bedre egenskaper. Ang. ditt interne: Har du prøvd med en oppdatering? Lenke til kommentar
gerrien Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Hva mener du med oppdatering? software? Er det mulig å skifte det interne hardwaren eller ligger det i hovudkortet? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det kommer gjerne en driveroppdatering i ny og ne, også på interne komponenter. Du kan jo sjekke på produsentens hjemmeside. For å sjekke driverversjon på ditt interne, går du ut i enhetsbehandleren og finner driverversjon der. På produsentens hjemmeside kan du da sjekke om du har den nyeste eller ikke. Hvis ikke, er det bare å laste ned og installere for så å sjekke om ting har blitt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå