Xpencius Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Her er detr bare å smekke frem kredittkortet folkens, det skal iværtfall jeg 20" skjerm Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har du sjekket kvaliteten på den da? Størrelse er langt fra alt. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 1 post på hw.no og den benytter du til å reklamere for www.amentio.no? ..Høres naturlig ut det.. Lenke til kommentar
Xpencius Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Tror denne har topp kvalitet og att jeg får mye for pengene her. Har sett den til flere hundre kroner dyrere andre plasser... Edit: Reklamere ? Jeg har akkurat funnet en skjerm som jeg synest har utrolig bra pris, derfår ville jeg at andre skulle være obs på denne skjermen. Endret 5. januar 2007 av Per-Leif Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...1&s=hardware.no for andres meninger om kvaliteten. Ser ut til at denne skjermen kostet omtrent det samme gjennom store deler av desember pga juletilbud. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Kan ikke se at det er et så utrolig kanontilbud.... Ligger vel på rundt samme pris hos pcutstyr og f.eks. Lenke til kommentar
coban Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det var ikke akkurat et kjempetilbud. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Trodde plutselig du hadde funnet denne skjermen for 1100kr igjen. Skjedde i desember eller november en gang. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Når du kan få en Dell 2007WFP til 3,625kr inklusive levering, så synes jeg det tilbudet der var dårlig. Endret 5. januar 2007 av TommyTheGun Lenke til kommentar
zissou Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Har du sjekket kvaliteten på den da? Størrelse er langt fra alt. 7651175[/snapback] Det kommer jo an på hva man vil ha og hva man bruker den til. Den Sony'en han linker til har 16 ms, så kanskje ikke førstevalget hvis man skal bruke den mest til spilling. Men, skjermen har ellers 20", 1600*1200 og et IPS panel som gir et bedre bilde enn "spillskjermer" med TN panel. Sony'en funker sikkert til spilling også, om man ikke er så veldig nøye på dette med etterslep. Uenig med TommyTheGun.. Er en bra skjerm til den prisen der. Det finnes mye dyrere skjermer som bruker det samme panelet. Men som jeg skrev først, kommer jo helt an på bruksområde da. Z. Endret 5. januar 2007 av zissou Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vil nå si at Dell skjermen er bedre på absolutt alt Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 tommythegun: hvis jeg nevner att sonyen har samme panel som denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=38814 er du fortsatt sikker på at sonyen er så dårlig? Dellen har også mindre oppløsning og areal. Sony skal visstnok slutte med lcd skjermer, tror nok den lave prisen på denne modellen kommer av at de vil selge ut noen lagere. Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vil nå si at Dell skjermen er bedre på absolutt alt 7652345[/snapback] Hvordan kan du sammenligne dellen med den skjermen.. Dell'n er widescreen denne er 4:3, men om du først skal sammenligne så har sony'n større flateareal og bedre oppløsning og den er billigere Kunne nesten tenkt meg den sony'n om det ikke var for responstiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå