krosso Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei! Jeg har installert Windows XP på en gammel laptop. Trodde den gamle programvaren - Windows NT 2000 - automatisk ble avinstallert når jeg installerte XP, men den gang ei. Når jeg nå starter opp laptopen får jeg spørsmål om hvilket av de to programmene jeg ønsker å kjøre... I tillegg får jeg melding om at laptopen ikke har så mye minne igjen. Hvordan kan jeg gå fram å slette Windows NT 2000? Takker for alle tips Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 er du så heldig at os'a ligger i samme mappe også.. trur jeg ikke at det er lett å få hjelp Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 det enkleste er å legge alt du skal ta vere på over på en dvd/harddisk/partisjon/cd(lagringsmedia som ikke er samme partisjon som det xp/2000ligger på) og formatere vekk både xp og 2000 Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) En enkel løsningen (som plager deg minst) WinXP: 1) Kontrollpanel - system - avansert - (Oppstart og gjenoppretting) Instillinger 2) Slett deretter de filene/katalogene i utforsker som er fra win2k Om du skal rydde opp helt anbefaler jeg en formatering.. Endret 5. januar 2007 av tempezzzt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå