Gå til innhold

hjelp, "8800 gtx" virker ikke helt som det skal!

Arne_set

Anbefalte innlegg

hei, jeh hadde kjøpt meg en nytt skjermkort får noen uker siden, men jeg har ikke testa den i 3dmark og slikt før i dag! å jeg skårer bare 1640 på skjermkortet? :cry: har selvfølgelig lasta ned alle driverne alt er koblet til som det skal, men skjønner ikke helt hva som her feil her. har aldri overklokker kortet på noe vis, jeg spiller litt spill med kortet og det virker bare i noen spill, det funker ikke i css, men funker derimot i FEAR, need for speed carbon og slike spill, tempraturen på kortet i følge Nvidia control panel er rundt 60 grader, jeg har ikke snakket med shg.no enno men kommer til å gjøre det så fort de åpner, men er det noen som vett hva som kan æ hvere feil, ?

og hvordan er det med å returnere varen til shg? noen som har erfaringer med shg.no i slike saker?

Takk. :)

Endret av Arne_set
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, jeh hadde kjøpt meg en nytt skjermkort får noen uker siden, men jeg har ikke testa den i 3dmark og slikt før i dag! å jeg skårer bare 1640 på skjermkortet? :cry:  har selvfølgelig  lasta ned alle driverne alt er koblet til som det skal, men skjønner ikke helt hva som her feil her. har aldri overklokker kortet på noe vis, jeg spiller litt spill med kortet og det virker bare i noen spill, det funker ikke i css, men funker derimot i FEAR, need for speed carbon og slike spill,  tempraturen på kortet i følge Nvidia control panel er rundt 60 grader,  jeg har ikke snakket med shg.no enno men kommer til å gjøre det så fort de åpner, men er det noen som vett hva som kan æ hvere feil, ?

og hvordan er det med å returnere varen til shg? noen som har erfaringer med shg.no i slike saker?

takker får alle hjelpende svar :)

7651145[/snapback]

Jeg har hatt en god erfaring av SHG. Kjøpte en Samsung 940bf skjerm, og den klikka etter noen dager. Ringte til SHG og forklarte situasjonen. Neste dag var en ny skjerm på vei i posten! Dette skjedde uten at jeg hadde sendt inn den ødelagte skjermen enda!

Dette kaller jeg service :thumbup:

Lenke til kommentar

ville ha ventet med det hvis jeg var deg ;)

mange har det samme problemet og de fant ut at strømforskyningen var får dårlig.. se på komplett.no under kortet ditt(f.eks asus 8800gtx/gts)

skjekk hvor mye strøm pc din får, mulig det er problemet ditt også :D

Lenke til kommentar
ville ha ventet med det hvis jeg var deg ;) 

mange har det samme problemet og de fant ut at strømforskyningen var får dårlig.. se på komplett.no under kortet ditt(f.eks asus 8800gtx/gts)

skjekk hvor mye strøm pc din får, mulig det er problemet ditt også :D

7652617[/snapback]

jeg har en 750 watt's strømfårsyningm så tviler på at det er den som er feil, men kan jo sikkert sjekke om en av kursene på strømfårsyningen er ødelagt, får det er 2 stk 6pin på strømfårsyningen, men hva er egentli vanlig skåring i 3dmark 06 med et slikt skjermkort? jeg skåret 1640 med orginal drivere? med syns det er litt lite :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...