Arne_set Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) hei, jeh hadde kjøpt meg en nytt skjermkort får noen uker siden, men jeg har ikke testa den i 3dmark og slikt før i dag! å jeg skårer bare 1640 på skjermkortet? har selvfølgelig lasta ned alle driverne alt er koblet til som det skal, men skjønner ikke helt hva som her feil her. har aldri overklokker kortet på noe vis, jeg spiller litt spill med kortet og det virker bare i noen spill, det funker ikke i css, men funker derimot i FEAR, need for speed carbon og slike spill, tempraturen på kortet i følge Nvidia control panel er rundt 60 grader, jeg har ikke snakket med shg.no enno men kommer til å gjøre det så fort de åpner, men er det noen som vett hva som kan æ hvere feil, ? og hvordan er det med å returnere varen til shg? noen som har erfaringer med shg.no i slike saker? Takk. Endret 6. januar 2007 av Arne_set Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hei, jeh hadde kjøpt meg en nytt skjermkort får noen uker siden, men jeg har ikke testa den i 3dmark og slikt før i dag! å jeg skårer bare 1640 på skjermkortet? har selvfølgelig lasta ned alle driverne alt er koblet til som det skal, men skjønner ikke helt hva som her feil her. har aldri overklokker kortet på noe vis, jeg spiller litt spill med kortet og det virker bare i noen spill, det funker ikke i css, men funker derimot i FEAR, need for speed carbon og slike spill, tempraturen på kortet i følge Nvidia control panel er rundt 60 grader, jeg har ikke snakket med shg.no enno men kommer til å gjøre det så fort de åpner, men er det noen som vett hva som kan æ hvere feil, ? og hvordan er det med å returnere varen til shg? noen som har erfaringer med shg.no i slike saker? takker får alle hjelpende svar 7651145[/snapback] Jeg har hatt en god erfaring av SHG. Kjøpte en Samsung 940bf skjerm, og den klikka etter noen dager. Ringte til SHG og forklarte situasjonen. Neste dag var en ny skjerm på vei i posten! Dette skjedde uten at jeg hadde sendt inn den ødelagte skjermen enda! Dette kaller jeg service Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 får ringe shg.no på mandag når de åpner æ høre hva de ha rå si men ingen flere som har en innskud om hva det kan være som er feil her? eller gjelder dette rett og slett produksjons feil? Lenke til kommentar
bendik92 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ville ha ventet med det hvis jeg var deg mange har det samme problemet og de fant ut at strømforskyningen var får dårlig.. se på komplett.no under kortet ditt(f.eks asus 8800gtx/gts) skjekk hvor mye strøm pc din får, mulig det er problemet ditt også Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 ville ha ventet med det hvis jeg var deg mange har det samme problemet og de fant ut at strømforskyningen var får dårlig.. se på komplett.no under kortet ditt(f.eks asus 8800gtx/gts) skjekk hvor mye strøm pc din får, mulig det er problemet ditt også 7652617[/snapback] jeg har en 750 watt's strømfårsyningm så tviler på at det er den som er feil, men kan jo sikkert sjekke om en av kursene på strømfårsyningen er ødelagt, får det er 2 stk 6pin på strømfårsyningen, men hva er egentli vanlig skåring i 3dmark 06 med et slikt skjermkort? jeg skåret 1640 med orginal drivere? med syns det er litt lite Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 har testet strømfårsyningen nå, og alt ser ut til å funke helt fin, er strøm på begge 6 pins kablene, Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 det er mange som har hatt større eller mindre problemer med G80... jeg er ikke sikker på hva feilen er, men jeg vil anbefale deg å google litt... se om det er andre som har samme feilen... og evt. en løsning Lykke til Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 men burde jeg kansje ha kjørt memtest får å se om det er noe som er ødelagt? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 prøv å instaler windows på ny! Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 er det ikke litt riski da ? miste alt jeg har og så vise seg at det ikke funker kunne det kansje vert lurt å prøve skjermkortet i en annen pc? se om samme problem skjer på en annen en? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er ikkje risky å formatere, og det kan godt hende at det er der problemet ligger. PCen har alltid godt av ei formatering etter bytte av skjermkort, spesielt dersom du har bytta fra Ati, til nVidia. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 det er ikke risky om du tar deg GOD tid til å finne alle filene du vil ta vare på og brenne de ut eller putte de på en annen harddisk Lenke til kommentar
Arne_set Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 skal prøve. BTW skal ringe shg.no nå Lenke til kommentar
Roug Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har du funnet ut noe mere? Jeg får bare 2400 poeng eller noe på 3dmark 06 med geforce 8800gtx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå