Gå til innhold

Hvem er den beste treneren i tippeligaen nå?

Mykla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel fordi han sliter ut alt og alle rundt seg. Detaljstyrer hver eneste lille filleting, og er et "stort" menneske. Han tar på en måte mye plass...

Den beste treneren i Tippeligaen er uten tvil Tor Thodesen, det er en ganske stor prestasjon hva han har gjort med Sandefjord i 2006.

Lenke til kommentar
Arne Sandstø. Ingen trener har vært i jobben så lenge som ham. Har holdt Odd i eliteserien tross minst budsjett år etter år. Med ny stadion kommer det store gjennombruddet :) .

Men jeg må også nevne Henning Berg som får til mye bra med unggutta i FC Lyn.

7656041[/snapback]

Odd kommer aldri til å få noe gjennombrudd. Det er et kjedelig lag som alltid ligger midt på tabellen (bortsett fra i slutten). I tillegg har jeg aldri sett at dette laget har satset noe som helst. De bare er der, liksom, som fluen på veggen.

Lenke til kommentar
Det er vel fordi han sliter ut alt og alle rundt seg. Detaljstyrer hver eneste lille filleting, og er et "stort" menneske. Han tar på en måte mye plass...

Den beste treneren i Tippeligaen er uten tvil Tor Thodesen, det er en ganske stor prestasjon hva han har gjort med Sandefjord i 2006.

7654145[/snapback]

jeg og syns ha ner den beste;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvem som er den beste treneren i tippeligaen NÅ? Så vidt jeg vet så er tippeligaen i pausemodus nå, og begynner ikke igjen før i april. Så er vel litt vanskelig å svare på det spørsmålet enda.

7653413[/snapback]

Lettere sagt, hvem tror du blir den treneren med mest suksess i 2007?

Lenke til kommentar
Hvem som er den beste treneren i tippeligaen NÅ? Så vidt jeg vet så er tippeligaen i pausemodus nå, og begynner ikke igjen før i april. Så er vel litt vanskelig å svare på det spørsmålet enda.

7653413[/snapback]

Lettere sagt, hvem tror du blir den treneren med mest suksess i 2007?

7742163[/snapback]

Den er lett....blir jo selvfølgelig Nordlie :D

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...