Nevnarion Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Hvem som er den beste treneren i tippeligaen NÅ? Så vidt jeg vet så er tippeligaen i pausemodus nå, og begynner ikke igjen før i april. Så er vel litt vanskelig å svare på det spørsmålet enda. Endret 5. januar 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Eg har alltid hatt sansen for Tom Nordlie, han har heva mange lag fleire hakk, kvifor ingen har klart å halde på han forstår eg ikkje. Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Det er vel fordi han sliter ut alt og alle rundt seg. Detaljstyrer hver eneste lille filleting, og er et "stort" menneske. Han tar på en måte mye plass... Den beste treneren i Tippeligaen er uten tvil Tor Thodesen, det er en ganske stor prestasjon hva han har gjort med Sandefjord i 2006. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Arne Sandstø. Ingen trener har vært i jobben så lenge som ham. Har holdt Odd i eliteserien tross minst budsjett år etter år. Med ny stadion kommer det store gjennombruddet . Men jeg må også nevne Henning Berg som får til mye bra med unggutta i FC Lyn. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det Knut Tørum gjorde med RBK mot slutten av sesongen, er nærmest magisk! Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mons Ivar Mjelde virker som en dyktig trener Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 THOR THODESEN! Forza SF! Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Arne Sandstø. Ingen trener har vært i jobben så lenge som ham. Har holdt Odd i eliteserien tross minst budsjett år etter år. Med ny stadion kommer det store gjennombruddet . Men jeg må også nevne Henning Berg som får til mye bra med unggutta i FC Lyn. 7656041[/snapback] Odd kommer aldri til å få noe gjennombrudd. Det er et kjedelig lag som alltid ligger midt på tabellen (bortsett fra i slutten). I tillegg har jeg aldri sett at dette laget har satset noe som helst. De bare er der, liksom, som fluen på veggen. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er vel fordi han sliter ut alt og alle rundt seg. Detaljstyrer hver eneste lille filleting, og er et "stort" menneske. Han tar på en måte mye plass... Den beste treneren i Tippeligaen er uten tvil Tor Thodesen, det er en ganske stor prestasjon hva han har gjort med Sandefjord i 2006. 7654145[/snapback] jeg og syns ha ner den beste;) Lenke til kommentar
eivranh Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det Knut Tørum gjorde med RBK mot slutten av sesongen, er nærmest magisk! 7664202[/snapback] kunne ikke vært mer enig.. Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 glad i henning berg og Thorbjørn eggen, (men det er kun for å være snill mot deg andrea aka dattera til eggen) hIHIHIi h Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Mons Ivar Mjelde virker som en dyktig trener 7664235[/snapback] Nei. Få han vekk. Lenke til kommentar
Mykla Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2007 Hvem som er den beste treneren i tippeligaen NÅ? Så vidt jeg vet så er tippeligaen i pausemodus nå, og begynner ikke igjen før i april. Så er vel litt vanskelig å svare på det spørsmålet enda. 7653413[/snapback] Lettere sagt, hvem tror du blir den treneren med mest suksess i 2007? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hvem som er den beste treneren i tippeligaen NÅ? Så vidt jeg vet så er tippeligaen i pausemodus nå, og begynner ikke igjen før i april. Så er vel litt vanskelig å svare på det spørsmålet enda. 7653413[/snapback] Lettere sagt, hvem tror du blir den treneren med mest suksess i 2007? 7742163[/snapback] Den er lett....blir jo selvfølgelig Nordlie Pantera Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Dag-Eilev Fagermo, seff. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Steinar Nilsen har nå reddet TIL fra nedrykk to ganger. Å med den stallen er det intet mindre enn et under. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Viking og Tromsø har begge gode trenere etter min mening. Tom Nordli er også blandt favorittene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå