Lakus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tok ett bilde med mobilen helt tilfeldig, det ble faktisk litt tøft syntes jeg, men det som skulle ha vært svart ble bå-lilla-aktig, så lurte på om noen kunne fikse "det sorte" i bildet for meg. Syntes bildet ble fint nok til å ha på skrivebordet, men da trenger jeg og fikse det sorte, kanskje gjøre snøen litt skarpere også? Har ikke noen bildereg programmer så må ty til ekstreme midler her Lenke til kommentar
parleur Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 bildet er litt overeksponert. Prøv noe som heter Noise ninja, det fjerner støy http://www.picturecode.com/ Lenke til kommentar
mrtinnn Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Noe slikt? Hra skarpet det litt opp også. ikke mye å gjøre med det utbrente feltet nedderst- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Noe slikt? Hra skarpet det litt opp også. ikke mye å gjøre med det utbrente feltet nedderst- Hjertelig! Tatt med nobil så er ikke det beste bildet, derfor utbrent osv osv Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 kjipt at det er brent ut helt nederst der ja.. men kule detaljer Bra mobil du har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå