-sparks- Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 har lyst på en ps2 til å spille import og backup på, men gidder ikke å kjøpe en (tar en uke), sende den til modding(to uker). hvor kan jeg kjøpe ferdigmoddet? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg kan ordne en til deg... Ellers, så ligger det flere på qxl, men dessverre mye møkka chip ute å går, matrix chip er det du MÅ se etter... Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 jeg vet spillchip.com hadde ett slikt tilbud, ser ut som det har blitt borte nå kikket på denne: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=88...605&pos=8&tot=8 noen som vet hva forskjellen på Matrix Infinity og Matrix Infinity light-versjonen er? Lenke til kommentar
dioX Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skal du ha ny har du jo Playstationshop.no. Men prisen var jo helt sinnsyk. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 var litt dyr den ja men jeg har hørt noe om at laseren svikter med en gang når du har modchip, er dette sant eller? Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hammar.no har chippet både xbox og ps 2 min hos dem. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 var litt dyr den ja men jeg har hørt noe om at laseren svikter med en gang når du har modchip, er dette sant eller? 7654139[/snapback] jo den gjør det i noen tillfeller. dit jeg linka har de 1/2 års garanti på laser. Holder den et halvt år så holder den nok ut levetiden på konsollen din (om du ikke spiller ekstremt mye(da laseren hadde kutta ut i en orginal konsoll også)) Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) er det mye stress å skifte laseren hvis den skulle finne det for godt å slutte? Endret 6. januar 2007 av -sparks- Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 HAHAHA, er var det mye rare svar... Matrix infinity lite, er en KOPI chip, og ikke noe å ha... Hvis noen som driver med dette, monterer for deg, så vet de om maskinen trenger laserfix eller ikke... Nyeste slim modell trenger ikke dette, da det er innebygd nå... Det var de første PsTwo som hadde problemer med laseren, men dette hadde ingenting med chip å gjøre. Maskiner som blir moddet her, har INGEN svakheter i forhold til en umoddet maskin, og vi bryter IKKE garantien. Så, som jeg skrev lenger opp her, jeg kan hjelpe deg med en moddet ps2... Og sånn det ser ut her, så kan det kanskje være greit å spørre meg direkte hvis du lurer på noe, er jo så mange som TROR her... Hammar er også noen jeg ville holdt meg borte fra, skjer det noe der, som de ikke finner ut av, så sender de maskinen hit Lenke til kommentar
hmz Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Denne linken kan du jo kikke litt på. Mener de selger chippet/moddet PS2 og Xbox. Men tror de er litt dyre.. alt etter hva du er villig til å gi det da Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ja, det var drøye priser der, jeg skal klare å skaffe en under 2000kr, med Matrix infinity chip Lenke til kommentar
D-BlooD Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ja, det var drøye priser der, jeg skal klare å skaffe en under 2000kr, med Matrix infinity chip 7656518[/snapback] Så hva får man med til under 2000,- Garanti? kvittering? chip? support? Du sier "blir moddet her" , hvor er her? butikk? og hva mener du med at dere ikke bryter garantien? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 no offence cossie, men dette er en god del penger for meg og liker helst å enten ha en kjent webbutikk eller noen jeg kjenner til å gjøre dette. har bestilt på den linken hmz gav nå, blir 500 kr ekstra, men med de lange garantiene og supporten som xunlock.com skryter av så føler jeg at det er verd det. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ja ja, du gjør som du vil, det er dine penger... De bryter garantien på maskinen din, men gir garanti på chip jobben, så hvis noe skjer med maskinen din, som ikke har med chip å gjøre, så får du ingenting... Hos oss, så kan vi da ta chip ut igjen, og forsegle maskinen, slik at du bare kan levere den inn å få ny... Vi har ingen web butikk, det holder lenge med div forum, og annonse på finn.no. Han som gjør jobben her, har drevet med dette siden ps1, og har utstyr langt over det normale, og han modder i gjennomsnitt ca 7 maskiner i uken... Som du da skjønner, så blir dette noen maskiner i året, og vi får kanskje 1 i retur pr år, som vi da selvsakt fikser... Vi får også en god del maskiner fra andre moddere, som har fått problemer de ikke finner ut av... Du får selvsakt kvittering på maskinen, og garanti for at den virker slik den skal etter utført chip montering... Men som sakt, det er dine penger, og vil du bruke 5-600 kr ekstra, så gjerne for meg, vi har nok å gjøre uanset... Men pass på at du får en ORGINAL matrix da, så slipper du å måtte sende den hit når noe skjer Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 jaja, takk for hjelpen uansett ble forresten ikke så dyrt som jeg trodde da de nettopp har senket prisen fra 2499 til 2199. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå