DaNeRn Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Hei Jeg har en "eldre" pc som jeg eggdrops og diverse andre ting. Men jeg vil prøve å gjøre den så støysvak så mulig, har en annen pc på rommet og når begge står på så blir det vannskelig å sove :smile: Lurte på om det er noen som vet hvordan jeg kan lage den så støysvak som overhode mulig.... Det bør ikke koste mye (helst ingenting), er på et stramt budsjett, skal kjøpe ny pc og da må det spares Håper på svar Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Kjøp et vifte som suger inn fra bak og lag et rør som går rett inn i CPU-ribbe, og kan jo prøve å ta vekk viften på ribben. I Dell PC har den sånt teknikk og vekk til fronten, den har et ganske dårlig sirkulasjon, men du kan forsøke likevel. Jeg har sett en gang et PC med rør fra vifte til ribben. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 kjekt hvis du hadde skrevet hva slags maskin det var.. en "eldre" maskin er i mine øyne alt før en xp1600+/p4 1.6ghz uansett, koble viften i psu på 5v, og hvis vi snakker om en p60-200, kan du helt sikkert kutte ut viften på cpu også (evt. sette på en 60/80mm på 5v). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå