UrgeLoL Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ser ut som om de jobber på spreng for å få ferdig motorstorm til europa launchen. Fant 1 multiplayer bilde og 2 bilder som foregår om natten. Det skal vistnok bli støtte for 15 stykk samtidig. Kilde Endret 5. januar 2007 av Mgs Lenke til kommentar
Bradley Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ser veldig bra ut! 15 stk. mp eier Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tja, det er vel og bra med 15 spelarar over nett for dei som likar slikt...men det eg lurar på, er om ein kan spele to stykker på samme konsoll? Det er dessverre altfor få spel som støttar dette på ein god måte. Anten so er det for ein spelar, samt eventuelt fleirspelar over nett, eller so er det i kategorien "festspel", grunne småspel for 8 bråkete personar. Sjølv synest eg det ikkje er noko som er betre enn å spele to stykker, gjerne på lag, men det verkar ikkje som om spelindustrien synest dette er noko å satse på. :-/ Det ville vore utruleg bra om Motorstorm hadde ein kooperativ karrieremodus (som t.d. XG3)... Kay Lenke til kommentar
Bradley Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tja, det er vel og bra med 15 spelarar over nett for dei som likar slikt...men det eg lurar på, er om ein kan spele to stykker på samme konsoll? Det er dessverre altfor få spel som støttar dette på ein god måte. Anten so er det for ein spelar, samt eventuelt fleirspelar over nett, eller so er det i kategorien "festspel", grunne småspel for 8 bråkete personar. Sjølv synest eg det ikkje er noko som er betre enn å spele to stykker, gjerne på lag, men det verkar ikkje som om spelindustrien synest dette er noko å satse på. :-/ Det ville vore utruleg bra om Motorstorm hadde ein kooperativ karrieremodus (som t.d. XG3)... Kay 7650819[/snapback] ? mener du at to stk kan spille online på samme konsoll?? god ide, det hadde eid mer Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 ?mener du at to stk kan spille online på samme konsoll?? god ide, det hadde eid mer 7650850[/snapback] Mange spill man kan gjøre dette på, da. Ko-operativ 2-player i et racing spill? Hmmm. Tror ikke det ville funka 100%... Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tror han mente split screen.. ? eller? Husker 4 player mario kart split screen eide på N64. Med dagens store tv'er så er det vel ikke så problem lenger at alle får så liten skjerm heller. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tror han mente split screen.. ? eller? 7650909[/snapback] Vet det. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) On The Spot som gikk natt til idag ble det sagt 8 spillere online, voice chat leaderboards, men ingen splitscreen. EDIT: Linkage http://www.gamespot.com/pages/features/onthespot/index.php Endret 5. januar 2007 av SteveVice Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ko-operativ 2-player i et racing spill? Hmmm. Tror ikke det ville funka 100%... 7650881[/snapback] I XG3 på PS2 funka det ganske bra. Der var det to og to sjåførar på lag, som delte pengane for plasseringane dei fekk, kjøpte oppgraderingar, og kvalifiserte seg i fellesskap. Ellers har du jo Mario Kart Double Dash, der ein køyrer og ein styrer våpena, som òg er ganske artig. So det går an. Og ja, eg meiner sjølvsagt split-screen. Det har fungert i varierande grad på tidlegare konsollar, men med større skjermar og fleire pikslar, burde det kunne bli mykje betre i denne generasjonen. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå