Gå til innhold

Motorstorm multiplayer bilde

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det er vel og bra med 15 spelarar over nett for dei som likar slikt...men det eg lurar på, er om ein kan spele to stykker på samme konsoll? Det er dessverre altfor få spel som støttar dette på ein god måte. Anten so er det for ein spelar, samt eventuelt fleirspelar over nett, eller so er det i kategorien "festspel", grunne småspel for 8 bråkete personar. Sjølv synest eg det ikkje er noko som er betre enn å spele to stykker, gjerne på lag, men det verkar ikkje som om spelindustrien synest dette er noko å satse på. :-/

Det ville vore utruleg bra om Motorstorm hadde ein kooperativ karrieremodus (som t.d. XG3)...

Kay

Lenke til kommentar
Tja, det er vel og bra med 15 spelarar over nett for dei som likar slikt...men det eg lurar på, er om ein kan spele to stykker på samme konsoll? Det er dessverre altfor få spel som støttar dette på ein god måte. Anten so er det for ein spelar, samt eventuelt fleirspelar over nett, eller so er det i kategorien "festspel", grunne småspel for 8 bråkete personar. Sjølv synest eg det ikkje er noko som er betre enn å spele to stykker, gjerne på lag, men det verkar ikkje som om spelindustrien synest dette er noko å satse på. :-/

Det ville vore utruleg bra om Motorstorm hadde ein kooperativ karrieremodus (som t.d. XG3)...

Kay

7650819[/snapback]

?

mener du at to stk kan spille online på samme konsoll??

god ide, det hadde eid mer

Lenke til kommentar
Ko-operativ 2-player i et racing spill? Hmmm. Tror ikke det ville funka 100%... :hmm:

7650881[/snapback]

I XG3 på PS2 funka det ganske bra. Der var det to og to sjåførar på lag, som delte pengane for plasseringane dei fekk, kjøpte oppgraderingar, og kvalifiserte seg i fellesskap. Ellers har du jo Mario Kart Double Dash, der ein køyrer og ein styrer våpena, som òg er ganske artig. So det går an. :)

Og ja, eg meiner sjølvsagt split-screen. Det har fungert i varierande grad på tidlegare konsollar, men med større skjermar og fleire pikslar, burde det kunne bli mykje betre i denne generasjonen.

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...