Firvulag Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 jeg husker det spillprogrammet på NRK2! NERD eller no sånt! jeg meldte meg på en konkuranse også viste d seg at jeg måtte snakke på tv for jeg vant trekninga :O så jeg måtte svare på spm på tv..skummelt vant nesten en xbox da XD det jeg faktisk vart var en counter-strike t skjorte og age of mythologi expansion pakken...så måtte jeg skaffe orginal spillet drit vanskelige spm.. anyways, jeg liker spillprogrammer på tv generelt, om jeg husker å se på^^ Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Frode Haugen ruuler 7653081[/snapback] Bortsett fra at det virker som om han ikke har peiling på spill er han flink. Bra TV-tryne. Men han er veldig hyggelig, da! 7653581[/snapback] Han er bare redaktør for Game Reactor, så han har sikkert null peiling på spill. 7653641[/snapback] xD Jeg mente jo ikke at han ikke har peiling på spill, det har han jo helt klart. Han er også anmelder for Spillmagasinet. Poenget mitt er at han virker litt.. ikke så veldig mye gamer. Om du skjønner? GameReactor er forøvrig et prakteksempel på heller dårlig spilljournalisme. Men kjempeflott at bladet er gratis altså. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Lars Wærstad og Rune Fjeld Olsen er flinke da... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Et spillmagasin på TV hadde ikke vært så dumt. Skulle gjerne hjlupet til med å lage det, om jeg hadde fått lov Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Wii har jo newton da...... De har jo peiling på spill.. Ikke sant aylars? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg savner spillmagasinet Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Sier et rungende ja for spillmagasin på TV Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg håper det starter noe spillprogram på Tv igjenn, Får ikke inn bredbånd så den eneste plassen jeg fikk se spilltrailere var når spillmagasinet gikk.... Savner det Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Eg har sett at det er noken som har spurt Frode Haugen (Redaktør i Gamereactor) om han trur det blir fleire sesongar av SM. Han svarte at han tvilte på det, og han trudde at spel endå ikkje var klart for å komme på TV. Endret 7. januar 2007 av kaalaaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå