Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor lang tid tar det fra sentral er klar til jeg er på net?

Anbefalte innlegg

Hei.

Regner med at tittelen sier det meste. Jeg er inne på ngt's kundesider hver dag og sjekker når sentralen er klar. Nå står det uke 51. Har dessuten fått en del flere valg på denne siden, så det ser ut som dem har tenkt å gjøre noe.

Men hvor lang tid tar det fra sentralen er klar til jeg er på nettet?

Sender dem ut utstyr i forkant slik at jeg er klar når sentralen er klar, eller må jeg vente i enda lenger før dem får ut fingen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-25 10:58, skrev zuhr:

Om alt er på plass i sentralen. Så skal du komme på nett med en gang. Evt 1dag etter. Lyser det på link hos deg?

Om sentralen er full, så må du ringe å høre med dem..

Lyser på link? Hvor vil dette lyse?

Sentralen kan vel ikke være full så lenge det er en ny sentral som blir satt opp!?

Lenke til kommentar

Du ser vel ikke om det lyser link (DSL) før du får modemet? Utstyret får du i god tid, så hvis alt er som det skal er du oppe å går med en gang.

Men som regel så er det ikke det. Jeg knotet forferdelig med routeren som ikke var satt opp riktig fra NGT, og det stod ingenting i brukermanualen hvordan det skulle gjøres. Måtte ringe supporten. Utrolig dårlig av NGT, da det må være mange som får problemer med routeren. Virker nesten som om de VIL at folk skal bestille installatør.

Lenke til kommentar

Hmmm.....det virker litt dumt ja.

Jeg er som dere sikkert har forstått ingen guru på dette feltet og regner med at all nødvendig informasjon er lagt med når dette skal settes opp.

Får håpe det beste. Synes imidlertid det er bra at dem sender ut utstyret på forhånd slik at det er mulig for meg å kople meg opp når sentralen er klar....ihvertfall i teorien :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...