Gå til innhold

Beste kamera i budsjettklassen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når ble 4000 budsjettklassen ?

7650464[/snapback]

Igår kanskje?

Har ikke peiling på videokameraer, og de billigste jeg har sett ligger rundt 3-4000,-. Unntatt et på elkjop til 1700,-, men vil jo ikke kjøpe et kamera som er utdatert heller..

Har du forslag på billigere, gode kameraer tar jeg gjerne imot tips...

Panasonic NV-GS180 skal jeg sjekke opp..

Hva bør/må jeg kjøpe i tillegg ved kjøp av et slikt kamera, forslag på greie redigeringsprogram?

Endret av Pug-Nose
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Windows Moviemaker,det følger med XP og er gratis.

7657322[/snapback]

...og det suger. Windows MovieMaker er ikke greit engang.

Lenke til kommentar
Hva bør/må jeg kjøpe i tillegg ved kjøp av et slikt kamera, forslag på greie redigeringsprogram?

Panasonic Motion DV som følger med kameraet, funker helt fint til det meste... Jeg ville brukt det til du ikke får gjort det du skal, og heller se an hvilke behov du har da. Det kan være at de mer avanserte programmene du blir anbefalt heller ikke kan akkurat dét. Jeg har kun funnet én ting jeg ikke kan gjøre (som jeg har hatt lyst til), det er å fade inn/ut lyd uten å fade bildet. Siden det var en hjemmevideo, ga jeg blaffen og lot det være, gadd ikke betale noe for kun det. Absolutt alt annet jeg har ønsket har jeg fått til der, selv om du må ha et annet program for å brenne filmen på DVD. Det fulgte med brenneren min, så jeg trengte ikke lete etter det...

Ellers er vel 4000 kr for en utstillingsmodell en bra pris, koster jo over 5000 helt nytt, samt at det ikke er veldig lett å få tak i for tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...