Bagge Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Det ligger an til at jeg kjører Nintendo/Sony-komboen denne generasjonen også, slik jeg har gjort de to siste, men hver gang jeg sitter og sikler over PS3-annonser på eBay innser jeg at det er svært få annonserte PS3-spill jeg faktisk har lyst på. Langt mindre noen av spillene som allerede er ute. Jeg har ingen interesse av generiske, realistiske FPS'er, bilspill, sportsspill, fighters o.l. Jeg foretrekker eventyrspill, actionspill og gode rollespill. Spill med atmosfære, særpreg og historie, type Zelda, Final Fantasy, God of War, Resident Evil og Super Mario (greit, ikke så mye historie her, men masse godt gameplay og særpreg så det holder) Jeg ser naturligvis fram til Final Fantasy XIII (selv om jeg ikke ble elt overbevist av trailerne), Resident Evil 5 og ny God of War, men alle disse ligger langt frem i tid. Hvilke 2007-spill kan jeg glede meg til? Lenke til kommentar
NicNac Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tja, skal ikke MGS komme da? Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Ja, MGS, naturligvis. Burde nevnt det ovenfor. Det kommer vel helt på slutten av året, dog? Endret 5. januar 2007 av Bagge Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 motorstorm gt-hd kanskje Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Heavenly Sword. Ser ut som en blanding av God of War og Prince of Persia, krydret med litt vakker stemning. Jeg gleder meg hvertfall:D Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Her er noen jeg kommer på i farta: MGS4, Heavenly Sword, Lair, Devil May Cry4, Assasins Creed, Army of 2, GTA4, Final Fantasy 13, Cipher Complex, Tekken 6, Motorstorm, Virtua Fighter 5, Brothers in Arms, Medal of Honor+++ Regner med de fleste kommer i år. WangenPS3: Yes, stemmer det W1. Gleder meg veldig til HS. Leste her om dagen at de har lagt til blod i spillet. Håper virkelig at HS blir et av lanseringsspillene i mars. Fanboy: GT-HD er ikke et helt spill. Er mer en demo med 20+/- biler. Er kun 1 bane og GT-HD er gratis, kan lestes ned fra PS Store. Endret 5. januar 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Final Fantasy 13, 7650584[/snapback] Kommer FFXIII i år? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Regner med det da det står TBA 2007 under utgivelse på de fleste spillsider. Lenke til kommentar
Bradley Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 er spent på HAZE jeg az... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Haze blir bra tror jeg. Samme folka som har laget Timesplitters-spilla. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Håper virkelig at HS blir et avlanseringsspillene i mars. Spillet skal lanseres i Usa 6 Mars i følge playstation.com. I såfall vil spillet være tilgjengelig for oss uansett ettersom ps3 spillene er sonefrie Oblivion for de som ikke har spilt det. Selv gleder jeg meg til Def Jam Icon, GWAR 2, Afrika, Virtual Tennis 3, Killzone 2 seff, GTA 4 (hvis de klarer å finne på noe nytt denne gangen) og sist men ikke minst Golden Axe (haha) og Turok (mer haha). Endret 5. januar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jo, men innerst inne så tror jeg spillet blir noen mnd utsatt Da utviklerne ikke har gitt ut nye bilder/trailere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå