Gå til innhold

Hvilke PS3-spill kan jeg se fram til i år?

Bagge

Anbefalte innlegg

Det ligger an til at jeg kjører Nintendo/Sony-komboen denne generasjonen også, slik jeg har gjort de to siste, men hver gang jeg sitter og sikler over PS3-annonser på eBay innser jeg at det er svært få annonserte PS3-spill jeg faktisk har lyst på. Langt mindre noen av spillene som allerede er ute.

Jeg har ingen interesse av generiske, realistiske FPS'er, bilspill, sportsspill, fighters o.l. Jeg foretrekker eventyrspill, actionspill og gode rollespill. Spill med atmosfære, særpreg og historie, type Zelda, Final Fantasy, God of War, Resident Evil og Super Mario (greit, ikke så mye historie her, men masse godt gameplay og særpreg så det holder)

Jeg ser naturligvis fram til Final Fantasy XIII (selv om jeg ikke ble elt overbevist av trailerne), Resident Evil 5 og ny God of War, men alle disse ligger langt frem i tid. Hvilke 2007-spill kan jeg glede meg til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er noen jeg kommer på i farta: MGS4, Heavenly Sword, Lair, Devil May Cry4, Assasins Creed, Army of 2, GTA4, Final Fantasy 13, Cipher Complex, Tekken 6, Motorstorm, Virtua Fighter 5, Brothers in Arms, Medal of Honor+++

Regner med de fleste kommer i år.

WangenPS3: Yes, stemmer det W1. Gleder meg veldig til HS. Leste her om dagen

at de har lagt til blod i spillet. :dribble: Håper virkelig at HS blir et av

lanseringsspillene i mars.

Fanboy: GT-HD er ikke et helt spill. Er mer en demo med 20+/- biler. Er kun 1 bane og GT-HD er gratis, kan lestes ned fra PS Store.

Endret av Enigma123
Lenke til kommentar
Håper virkelig at HS blir et av

lanseringsspillene i mars.

Spillet skal lanseres i Usa 6 Mars i følge playstation.com. I såfall vil spillet være tilgjengelig for oss uansett ettersom ps3 spillene er sonefrie :p

Oblivion for de som ikke har spilt det.

Selv gleder jeg meg til Def Jam Icon, GWAR 2, Afrika, Virtual Tennis 3, Killzone 2 seff, GTA 4 (hvis de klarer å finne på noe nytt denne gangen) og sist men ikke minst Golden Axe (haha) og Turok (mer haha).

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...