xD^^ Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Heisann! Disse bildene er tatt fra toppen av Krykja, i Jotunheimen, rundt sommertider 2006. Bildene er redigert i photoshop, og jeg har selv gjort de så utbrente som de er. Om noen ønsker å se bildene i høyere oppløsning, så er det bare å si ifra. Tusen takk for all kritikk! Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg likte bilde nr 3 best. Følte at det var der det var mest med luft og det bildet som var mest "behagelig" å se på. Synd at en del områder har blitt utbrent, for jeg syns bildet har potensialet. Grei dybde og fine dramatiske skyer, men som sagt en del utbrente deler. Har du dratt til hardt i spakene? Jeg vet det er vanskelig å ta bilde av snø, det brenner fort ut. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Når jeg tok bildet brukte jeg bare "auto"-instillingen. Med tanke på kontraster og slikt har jeg kanskje dratt litt hardt i spakene, ja. Men takk! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Oh. Jeg likte alle bildene kjempegodt. Har du redigert di mye? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Jeg gjorde om til sort-hvitt, og lekte meg litt med kontrast og slikt, ja. Dere kan forresten se flere bilder jeg har tatt, her! Endret 5. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg fikk ikke noen favoritt når jeg så bildene, men jeg skulle ønske litt mer skyer på 1 og 2. Dynamic: Det står i post èn at bildene er gjort utbrendte med vilje. Jeg syns det ble spennende med høy kontrast og utbrendte partier. Skaper en følelse av noe forbudt/uåpnåelig. Fine bilder, men skulle hatt mer luft. Om meningen med bildene var å skape fish-eye/panorama, syns jeg ikke det har lyktes med, blir litt for mye tele, og lite vidvinkel. Men det er kunn om meningen var det. Kan føles slik når det er så smalt. Det ble et pluss at skyenne er sprekkete og slipper lys inn bare noen få plasser! 3 spennende bilder! Marius Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Om noen ønsker å se bildene i høyere oppløsning, så er det bare å si ifra. 7650395[/snapback] Hadde vært flott om du kunne vise originalene også :] Jeg er ikke noe god på bildekritikk, men sniker meg inn i fjellbilde-trådene siden jeg er en fjell-elsker. Lenke til kommentar
chny Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Først og fremst er det lurt å lese hva personen som legger inn bildene skriver. Det med at bildene er allerede utbrent med vilje. ---------------- Likte alle bildene dine, men bilde nr 3 ble best for meg. Bra at du valgte sort hvitt, liker veldig godt slike bilder som det her selv. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) #1 Orginal størrelse #2 Orginal størrelse #3 Orginal størrelse #1 Forminsket størrelse #2 Forminsket størrelse #3 Forminsket størrelse Som dere kanskje ser har jeg beskjært bildene i topp og bunn, siden jeg syntes det passet best. Om noen har forslag til redigering, eller har lyst til å "mekke" litt på bildene, så kjør på! Triks og miks så mye dere kan! Er glad for alle forslag. Om noen lurer - bildene er tatt omtrent 2000 m.o.h. Takk for alle svar! Endret 5. januar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Det ser ut som om du har mye støv på linsen din eller noe, mange svarte prikker. Jeg synes orginal bildene var flotte jeg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg vet da søren jeg, hva det er. Men stygt er det, iallefall. Det skal nevnes at dette var noen av de tidligere bildene jeg tok med kameraet, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå