themaceman Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Heisann. Har sett litt på en Hyosung GTR, men lurer på hvor toppfart/akselerasjon ligger på denne sykkelen? Har hørt veldig mye positivt om sykkelen, men det er tross alt en firetakter. Noen som kan gi meg et rimelig konkret svar på dette? Helst hva den gjør originalt, uplombert, og med "blodtrim". Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 orginalt gjør den vel neppe mer eller mindre en 100km/t å¨en firetakter er ikke så lett å trimme. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 orginalt gjør den vel neppe mer eller mindre en 100km/t å¨en firetakter er ikke så lett å trimme. 7650422[/snapback] Tviler, originalt gjør jo CBR 110-115, har hørt at Hyosungen er ganske mye sprekere. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 CBR 110-115 ? det er da noe helt annet jeg har hørt vertfall. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Vel, jeg har kjørt en CBR selv, og den gjør rundt der . Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hehe , jeg har ikke kjørt so jeg gitt bare ut ifra det jeg hadde hørt om den. Men GTRen er 4-takter da og har vel like mange hester , så tviler på at den går mye fortere en CBR. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Anbefaler deg å bruke mopedportalen.com Folka der har mye mer peiling. Hyosungen er firtakter, noe som er svært negativt når du kommer her å spør om fart. De går 110-115, og trimme den er SVÆRT vanskelig, og du får meget lite ut av det. Den er ikke plombert, den er produsert slik den er med 14-15hk. En totakter derimot er produsert med 25-40hk originalt, og plombert ned til 15hk. Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Hvis den har så lite effekt originalt, hva gjør at folk faktisk kjøper den i utlandet? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hvis den har så lite effekt originalt, hva gjør at folk faktisk kjøper den i utlandet? 7663601[/snapback] De er dumme? Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Eller de er ikke ute etter å kjøre så jævelsk fort, eller de er "bysosser" .. Er en i nabokommunen her som har en.. Det er en slik en som har fått sykkelen i handa av far, og ikke har tenkt å røre en finger for noe annet enn å komme seg frem og tilbake.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Hvis den har så lite effekt originalt, hva gjør at folk faktisk kjøper den i utlandet? 7663601[/snapback] De er dumme? 7663618[/snapback] Kanskje prisen er noe å tenke på ? Imat produsenten er relativt nye i landet og de fleste ( vil jeg tro ) ser på de som "Kina møk" så burde jo prisen rette seg også. Lenke til kommentar
Mr.Anglevik Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 SYkkelen har en vekt på nesten 170kg, tanken rommer 17 liter. kunne kanskje tenke meg at det ville hatt noe å si, på aks for eksempel, 4t, går jo ikke så veldig fort da men. om det er lyden på 4 takter du er ute etter så, seff , sikkert grei sykkel:) ps. gpr fås snart med 4takter;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå