Pug-Nose Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei. Hva kan være grunnen til at maskinen ikke detekterer kamera/skrivere som blir puttet inn i USB-porten? Har prøvd med to kameraer og en skriver.. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Oppdater chipsetdriverne til hovedkortet ditt. Det har løst de aller fleste usb-problemene på min maskin. Alt i fra mangel på deteksjon, til å få skikkelig high speed transfer i usb2.0-standarden. Lenke til kommentar
Pug-Nose Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Oppdater chipsetdriverne til hovedkortet ditt.Det har løst de aller fleste usb-problemene på min maskin. Alt i fra mangel på deteksjon, til å få skikkelig high speed transfer i usb2.0-standarden. 7650599[/snapback] Flott.. Det skal jeg prøve.. Ehh, noen som vet hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
diosyria Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Oppdater chipsetdriverne til hovedkortet ditt.Det har løst de aller fleste usb-problemene på min maskin. Alt i fra mangel på deteksjon, til å få skikkelig high speed transfer i usb2.0-standarden. 7650599[/snapback] Flott.. Det skal jeg prøve.. Ehh, noen som vet hvordan dette gjøres? 7655871[/snapback] Finn hva slags hovedkort du har, gå inn på produsentens hjemmeside og finn de nødvendige driverne der.. innstaler- restart:) Lenke til kommentar
Pug-Nose Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Oppdater chipsetdriverne til hovedkortet ditt.Det har løst de aller fleste usb-problemene på min maskin. Alt i fra mangel på deteksjon, til å få skikkelig high speed transfer i usb2.0-standarden. 7650599[/snapback] Flott.. Det skal jeg prøve.. Ehh, noen som vet hvordan dette gjøres? 7655871[/snapback] Finn hva slags hovedkort du har, gå inn på produsentens hjemmeside og finn de nødvendige driverne der.. innstaler- restart:) 7655986[/snapback] Det skal jeg nok klare... Tusen takk, håper det vil rette opp i problemene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå