augulv Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg og noen venner har startet en fet rape gruppe. vi har et problem. vi finner ikke ut hva gruppa skal hete så vi trenger din hjelp skriv inn hva du syntes gruppa burde hete Thx all! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) du må lage en emnetittel som er på mimimum 3 ord og litt mer beskrivende. ellers lever ikke denne tråden lenge Endret 5. januar 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fra Bærum som alle andre "wannaberappere"? Bandana Gangstaz Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg og noen venner har startet en fet rape gruppe. 7650142[/snapback] Voldtekt er ikke tøft. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg og noen venner har startet en fet rape gruppe. 7650142[/snapback] Voldtekt er ikke tøft. 7650997[/snapback] Kan jo hende de faktisk raper, sånn som man gjør etter man har spist og sånn Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 hva med rape brothers? eller rape fathers visst dere er foreldre... Uansett... fiks emnetittelen... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg og noen venner har startet en fet rape gruppe. vi har et problem. vi finner ikke ut hva gruppa skal hete så vi trenger din hjelp skriv inn hva du syntes gruppa burde hete Thx all! 7650142[/snapback] Hvem du skal voldta da? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Er ikke rap all about rezpexz og identitet? Oh hello thar Mr. Donaldfan_32 We loved your suggestion!1 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 oisann, dette så ikke bra ut. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg og noen venner har startet en fet rape gruppe. vi har et problem. vi finner ikke ut hva gruppa skal hete så vi trenger din hjelp skriv inn hva du syntes gruppa burde hete Thx all! 7650142[/snapback] Synes dere ska kalle dere "The Rapers" Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) OT: Herregud, dere trenger ikke å være så jævlig nøye på det vel? Tenk vis gutten/mannen har dysleksi og føler seg dårlig pga dere! Anyways, back on topic: Hva med Thrashers? Kanskje litt dårlig forslag, men det er i det minste et forsøk på å være seriøs. PS: Jeg kan ikke en dritt om rap, så navnet mitt var litt mer punk inspirert EDIT: Du burde finne en mer utfyllende tittel på tråden din, hvis ikke blir den antageligvis stengt av en mod. Endret 5. januar 2007 av nikrus Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg