Gå til innhold

*LØST* Enkel og rask Kategori-sletting i WordPress

Anbefalte innlegg

Fått meg ny serverplass og har importert posts via RSS-feed fra gamle-bloggen hos wordpress.com til den nye bloggen på one.com . Den idiotiske importeringen har gitt kategoriene navnene , . Alle heter , og det er ikke mindre enn 247 kategorier å slette. Hos meg fungerer ikke klikk delete-rød kategori-borte sånn som på sletting av poster eller linker. Her klikker man delete og 10 sekunder etterpå kommer det en error melding . Du må så klikke tilbake for å få opp kategori bildet igjen. Dette tar for lang tid for meg til 247 kategorier.

Noen som vet om en funksjon til å slette ALLE kategorier i en oprasjon eller en enkel løsning for å slette mange kategorier. Kan godt være en plugin. Eller et rød for at "post-slettinga" funker i kategoriene e.l. Et eller annet for å få det bort i alle fall!

Takker for alle bidrag :)

WordPress versjon: 2.0.6

Webhoster: www.one.com

Adresse: www.essoen.net

EDIT: En måte å skru av hele kategori-funksjonen med?

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Denne ble løst ved å besøke PHPMyAdmin (normalt phpmyadmin.dinadresse.domeneending). Logga meg inn fant wp-category fila (eller noe slikt) i MySQL-basen. Fikk åpna den og der ble alle vist med navn. Sletta alle bortsett fra Deafult (nr1, ligger øverst) og logga ut = problemet løst :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...