hojohansen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Beklager tregt (og sannsynligvis dumt) svar. Jeg anbefaler Nokia fordi jeg er kjempefornøyd med kvaliteten. Alle mobilene jeg har kjøpt fra Nokia fungerer fremdeles (bortsett fra den jeg mistet i badekaret). Det virker imidlertid ikke som 6288 har kommet på billigsalg ennå. På www.yatack.no må du ut med cirka kr 4000,- (totalpris). Hvis du ikke ringer så mye så blir det jo rimeligere å kjøpe den uten abonnement og gå for rimeligere månedsbeløp (f. eks. Telenor Allstar kr 29,-). 7678855[/snapback] Men er det ikke dem som selges for 499,-? http://nettbutikk.telenor.no/ProductDetail...OBIL&prod=NOKIA Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Det er riktig at selve mobilen går for kr 499,-. Men totalprisen blir ganske høy. Hvis du ringer MYE vil kanskje Telenor nonstop lønne seg, men hvis du ringer LITE så vil det være rimeligere å betale mer for telefonen og ta et rimeligere abonnement. Jeg kan jo ikke annet enn bruke meg selv som eksempel, og blant disse alternativene ville jeg valgt Telenor FriFiks (totalpris kr 2199,-), fordi jeg ringer lite (men denne debatten hører helst hjemme under en annen tråd). Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Det er riktig at selve mobilen går for kr 499,-. Men totalprisen blir ganske høy. Hvis du ringer MYE vil kanskje Telenor nonstop lønne seg, men hvis du ringer LITE så vil det være rimeligere å betale mer for telefonen og ta et rimeligere abonnement. Jeg kan jo ikke annet enn bruke meg selv som eksempel, og blant disse alternativene ville jeg valgt Telenor FriFiks (totalpris kr 2199,-), fordi jeg ringer lite (men denne debatten hører helst hjemme under en annen tråd). 7679488[/snapback] Vet men som sagt over, jobben bet. m.ab. Endret 9. januar 2007 av hojohansen Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Bestilte for en uke siden en 6288 uten abb og binding fra elkjop.no for 2599,- Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Bestilte for en uke siden en 6288 uten abb og binding fra elkjop.no for 2599,- 7679752[/snapback] Har du fått den? Er du fornøyd? Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, det står ikke noe om jobben i denne tråden. Men da stiller det seg jo helt annerledes. Da regner jeg med at du må betale forbruket. Hvis du snakker mye i telefon vil det kanskje være lurt å velge Fri120. Hvis du sender ekstremt mye meldinger vil det kanskje lønne seg å ta Djuice Nonstop. Men til topic: Jeg er overbevist om at Nokia 6288 er en av de beste telefonene på markedet i sin klasse (pr. dags dato). Hvis du er ute etter en glidemobil så er dette et godt valg! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Nei, det står ikke noe om jobben i denne tråden. Men da stiller det seg jo helt annerledes. Da regner jeg med at du må betale forbruket. Hvis du snakker mye i telefon vil det kanskje være lurt å velge Fri120. Hvis du sender ekstremt mye meldinger vil det kanskje lønne seg å ta Djuice Nonstop. Men til topic: Jeg er overbevist om at Nokia 6288 er en av de beste telefonene på markedet i sin klasse (pr. dags dato). Hvis du er ute etter en glidemobil så er dette et godt valg! 7679824[/snapback] Det er jeg som må beklage, blandet med en annen tråd der jeg la ut disse opplysningene, skal ta en tur ut i dag å se litt på mobilene jeg.. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 God idè! Husk å tips oss om hva du finner ut Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Eneste som jeg synes er litt dumt er at det er så få tester av 6288 iforhold til w810i.. Hvorfor det tro? Spent på hvem jeg velger.. Lenke til kommentar
viper_venom Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Skal skaffe meg 6288 etter mye frem og tilbake..Høres ut som en kjempemobil! Sjekket prisen på Lefdal med et tele2 binding, totalpris i et år kom på 1809,-. Årsaken til at det ikke er noen test av 6288 er vel at det samme mobil som 6280, men at den har en feilfri FW i motsetning til de første 6280`ene. Men det skulle vært opplyst om dette siden mange er skremt etter alt styret rundt 6280.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 6288 har ikke autofokus, savner dere dette? Heller ikke lett å oppgradere via nett, det er jo SE sine.. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 6288 har ikke autofokus, savner dere dette? Heller ikke lett å oppgradere via nett, det er jo SE sine.. 7684576[/snapback] Ingen på forumet som har tatt bilde med 6288? Kunne vært greit hvis noen tokk bilde både med den og med w810i for å se forskjell.. Ellers er det noen som har noe negativt å fortelle om disse to mobilene? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Regner med at 6288 er mer stabil og ikke minst plaget med det skrammelet av en skyvemekanisme som på 6280. Eller? EDIT: Var innom mine lokale pushere i Telebutikken i dag, og kjente på 6288. Den virket helt grei, utenom at den skinnende, svarte overflaten viser fingeravtrykk så lett som bare det. Ekspeditrisen sa at det er 6280, uten feil, og de hadde ikke hatt reklamasjoner på den. Jeg syntes telefonen virket fastere i fisken enn 6280, og er ellers tilbøyelig til å tro hun har helt rett. Ellers kunne butikken ikke gi noen dato for 6290. De fant ingen ting om denne på skjermen, da de søkte i Telebutikkens database. Det kunne være flere måneder fram i tid, men Telebutikken har bommet på dette før. Men i positiv forstand. Dvs. at telefoner har dukket opp før de har forutsagt. Kanskje litt rart, for Telebutikken er veldig kjapt ute med nyheter i hyllene. For øvrig er 6290 oppgitt til å komme for salg i første kvartal. Det er vel helst den jeg har sett meg ut. Et par ting til: 6288 har ikke Symbian, og er vel derfor en del raskere, men man har ikke samme muligheter som med 6290. 6288 har Pop-port, mens 6290 har 2,5 mm jack til lyd og mini-USB-kontakt til data. Jeg liker ikke pop-porten noe særlig. Men dersom man vil ha hodetelefoner som kan fjernstyre mp3-spiller og radio, lager Nokia kun dette til pop-port. 6290 har egne musikk-knapper. Endret 17. januar 2007 av CellularDude Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Ser det er lenge siden det har vært aktivitet her. Men nå får man Nokia 6288 for 300,- med Djuice Nonstop på telenormobil sin nettbutikk. Den går for 1,- Med Telenor Super minutt ! :!: Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg kjøper denne idag, folk ser stortsett ut til å være fornøyd med den Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Min erfaring er at 6288 ikke er gjennomført nok. Den er for tjukk og plastdekslene får fort merker og riper. Teknisk sett er den helt ok, selv om jeg var skuffet over kamera, stillbildefunksjonen scorer lavere enn SE w800i som jeg hadde før. Video tar vga oppløsning, men hakker voldsomt pga. 15fps. Batteritiden er forholdsvis dårlig, og den sliter med å finne riktige drivere på xp pro. Jeg har kjøpt meg SE K810i, fikk den til 1kr med telenor superminutt.....brukte 1400kr på å avslutte abo. og voila telefon kostet meg 1401kr Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Det er jo kjempe billig for den mobilen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå