Gå til innhold

Vannblokk til Mosfet på Asus P5B Delux Wi/fi?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den hos vcore er i KOBBER som er FORNIKLET og er IKKE aluminium :tease:

7657631[/snapback]

Dekker kjøleren 5 brikker ? Ser på layout bildene at begge kortene har noe som ligner veldig på 3 effekt-transistorer nærmere CPU.

edit: På P5B ligger de tre ved siden av hverandre uten andre komponenter mellom. Vurderer å legge en liten kobberbit over de tre resterende som samtidig liger skrudd eller limt til kjøleblokken.

Endret av Babelfisken
Lenke til kommentar
Den hos vcore er i KOBBER som er FORNIKLET og er IKKE aluminium :tease:

7657631[/snapback]

Ja vet det...derfor sa jeg at jeg ikke ville kjøpt den fra AC den selger de forøvrig på microplex og...

7657951[/snapback]

Så den på microplex jeg også men der sto det at den bare var for A8N. Idiotisk av dem å ikke oppgi hvilke kort den passer til. Ser den er av anodisert alu. Vet ikke om det gjør korosjonsbskyttelsen bedre? Om den ikke tar opp så mye varme er ikke så farlig. Ser ikke noe mål i å holde transistorene på 30 C da de fungerer helt greit langt over, bare intresert i å ta bort mesetedelen av varmen fra kabinettet.

Er det da noen grunn til å ikke velge denne?

Endret av Babelfisken
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

MIPS lager jo vannblokker til "alle" slags hovedkort og mosfet-blokker til ditt finner du HER!

Jeg har bestilt mosfetblokk til mitt P5W DH Deluxe direkte fra MIPS og de er veldig hyggelige.

I mitt system med 5 blokker fikk jeg ikkeno lavere flow selvom jeg synes kanalen i den blokka var litt liten. Så det går helt fint.

Betalte med PayPal og fikk blokka etter 7 dager ca.

De sender også varen som vareprøve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...