ElctriX Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Tv utgangen virker, og jeg får ett fint og klart bilde på tv'en, :smile: men når jeg bruker mediaplayeren, så får jeg bare en svart skjerm der hvor filmen skal vises, ser alt annet men ikke det jeg vil. :sad: Kan noen hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Jeg hadde dette problemet for en liten stund siden. Aner ikke hva som var galt, men det løste seg hvertfall da jeg brukte TVTool. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Kan tyde på at TV'n ikke er satt som primary display. Overlay (som mediaplayer bruker) vises bare på primary display. EDIT: Du velger antakelig hvilken skjerm som skal være primary på samme sted som du aktiverer TV-out. [ Denne Melding var redigert av: HawP på 2002-11-25 10:37 ] Lenke til kommentar
norway Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Med ATI controll panel er det slik Høyre klikk , egenskaper Desktop Advanced Her må du sette på primary , jeg hadde også dette problemet. Synes at det er litt tull at den ikke kan vises på 2 skjermer samtidig...Ikke det at jeg er på 2 plasser samtidig ,men alikevell... Eller , den vises jo på 2 skjermer , men den ene er jo helt svart , og det er det ikke mye underholdning av.... Men som den over meg sa , du må sette TV i primary. Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 Er det det som er feilen. Har fått det til før, men det er en stund siden jeg har brukt den. Man lærer så lenge man lever, takk og lov for det. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 når dere er inne på tv: er det mulig å få et bilde på tv som går an å bruke til annet enn film? på tven min er det umulig å lese tekst. slik at jeg må lete meg fram til filmen og instillingene i windows nesten i blinde. Hvordan er pc spill på tv-skjerm? har et ATI radeon 64MB DDR og winxp Lenke til kommentar
kindings Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 De fleste ATI kort av nyere dato støtter Hydravision, dvs ATIs dualdisplay løsning. Med denne kan du f.eks til enhver tid ha oppe mediaplayer på TVen og åpne filmen/filen fra den andre skjermen. Dersom Bildet på TVen blir veldig uklart tyder det på at du bruker feil innstillinger, det er noe galt med kortet eller envt TVen. Bildet på TVet skal nemlig bli veldig bra, med ATI sin løsning.. bildekvaliteten skal være den samme om du bruker dualdisplay eller vanlig TV-ut funksjon. Fordelen med å bruke Hydravision er at det blir en lek å ha 2 forskjellige oppløsninger, dvs f.eks 800*600 på TV og 1024*864 på monitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå