Gå til innhold

Spillverket.no: Karakterene burde være enklere å se/finne.

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg litt over at jeg hver gang må åpne omtalen for så å scrolle meg ned for å finne karakteren. Dette fordi jeg ofte kunne tenke meg å finne karakteren på en enklere måte. Nå er det kanskje et fiffig lite triks for å få flere til å faktisk lese omtalene, men jeg tviler på at det i så tilfelle hjelper særlig.

Jeg kunne derfor tenke meg et felt oppe med feltene "Spillutvikler", "Aldersgrense" osv. for "Karakter", her står det for eksempel 5/10 om spillet har fått 5/10 i en omtale på gamer.no, hvis man trykker på karakteren kommer man til omtalen. Hvis spillet ikke har fått en omtale kan det enten ikke være noe felt der eller stå: "Ikke anmeldt"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Takk for innspillet! Per dags dato blir karakterene lagt til artikkelen, og ikke produktet. Dermed blir det vanskelig å gjennomføre dette forslaget. Men dette blir det snart en endring på, og da vil det være mulig å gjøre noe med dette forslaget, samt andre relaterte ideer vi har :-)

Lenke til kommentar
http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/join.html

Men hvis dere likevel skal fikse på det snart. ;)

7822676[/snapback]

Join hjelper nok fint lite all den tid denne dataen befinner seg spredd over haugevis med tabeller og flere databaser ;) (Forskjellige systemer).

Men, karakterene er nå knyttet til produktet og artikkelen, og det er dermed teoretisk mulig for gamer å lage dette om de skulle ønske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...