carl-kr. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) hei! får Xbox 360 imorgen og vil spille Live. hvordan får jeg dette?kan det kjøpes på nett, er det et kort med en kode jeg må taste in på xboxen eller hvordan fungerer dette?? Endret 5. januar 2007 av carl-kr. Lenke til kommentar
Taake Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 du får 30 dager free gold live ting med når du kjøper 360! tenker du finner ut resten imorra! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 kjøper brukt...såe jeg tror ikke jeg finner ut en dritt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Når du setter opp maskinen for første gang, så er det en enkel og grei veiviser som tar deg igjennom alt sammen . Plugg i en nettverkskabel, og resten er rett fram. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 aha..okey. så dette kan jeg laste ned via xbox`en hjemme fra stuen og trenger ikke å kjøpe dette å vente på post osv..? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Alt går på 10 min via din tv. Trenger kun xbox360en og en håndkontroller, pluss kredittkortnr ditt. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Alt går på 10 min via din tv. Trenger kun xbox360en og en håndkontroller, pluss kredittkortnr ditt. 7650001[/snapback] okey. det var svaret jeg ville ha da slipper jeg å rushe in til bodø å kjøpe dette på elkjøp i morgen Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 holder på å registerere meg på xbox.com nå.. går igjennom registeringsveiviser. så kommer jeg til registrering av sølv abon..? jeg vil ha 3mnd gull Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du kommer dit etterhvert, bare ta det skritt for skritt til alt er ferdig . EDIT: Du må forresten legge inn ny avatar, den du har var større enn det tillatte på 80x80 piksler, og 6kB. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 du er blitt tildelt for mye makt jaja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå