Amdmannen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei. Skal bestille vannkjøling i dag eller i morgen er planen, men så var Cooltek radiatoren jeg skulle ha utsolgt så lurte på om cooltek radiatoren eller denne Mist radiatoren var best, siden jeg venter kan på at cooltek kommer på lager hvis den er bedre. Takker for konstruktive svar. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Coolteken er bedre. Hvis ikke kan du kjøpe black ice pro fra komplett: https://prisguiden.no/product.php?productId=23764 Du kan bestille fra utenlandet: Swifteck tripple rad som er litt bedre enn cooltek igjen. Blir ca 550 med frakt og mva. Der kan du også kjøpe thermochill pa120.3, men den blir nesten dobbelt så dyr igjen. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Coolteken er bedre. Hvis ikke kan du kjøpe black ice pro fra komplett:https://prisguiden.no/product.php?productId=23764 Du kan bestille fra utenlandet: Swifteck tripple rad som er litt bedre enn cooltek igjen. Blir ca 550 med frakt og mva. Der kan du også kjøpe thermochill pa120.3, men den blir nesten dobbelt så dyr igjen. 7650244[/snapback] prøver og holde alt til microplex for mindre fraktkostnader, men takk for gode forslag i tilleg til at du svarte på spørsmålet Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skjønner, men bestiller du fra utenlandet får du bedre radiator til samme pris da:P Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Skjønner, men bestiller du fra utenlandet får du bedre radiator til samme pris da:P 7650853[/snapback] Kanskje bestille alt derfra? Trenger isåfall litt tips til hva jeg bør kjøpe systemet skal ikke koste mer enn 1800-2100 cirka og skal ha t-line. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Richard: Hvor har du det fra at swiftech er bedre enn cooltech? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor det er samme radiator Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Richard: Hvor har du det fra at swiftech er bedre enn cooltech? det er samme radiator så jeg burde bare vente på at cooltechen kommer på lager? Edit: ble noe knot med quoten. Edit: 2 gjerne ta en titt på min andre post også som ligger rett over eller under tror jeg. Endret 5. januar 2007 av Amdmannen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Riktig! Med mindre du har det veldig travelt. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 da venter jeg får bruke tiden på og gjøre klart kabinettet. Lenke til kommentar
Richard_87 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Richard: Hvor har du det fra at swiftech er bedre enn cooltech? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor det er samme radiator Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 7653356[/snapback] Jeg spurte på xtremesystems sitt forum, og de anbefalte swiftechen foran alle andre, med unntak om thermochill som er over dobbelt så dyr. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Som sagt, det er samme radiator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå