xdim Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Er det noen som helst forskjell på OEM og retail, annet enn hvor mye man kan oppgradere av komponenter, og at man kan flytte retail til en annen PC? Hvis man kjøper OEM i butikken, så er det ikke slik som det er hvis det følger med en ferdigkjøpt data, at det er ekstra programmer lagt inn og andre slike ting? 7705653[/snapback] Er ingen forskjell på retail eller oem annet enn at man ikke kan aktivere oem uendelig som man kan ved retail. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Man kan jo aktivere OEM så mange ganger man vil, men man kan bare oppgradere noen hardwarekomponenter, i motsetning til retail. Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ja, at du i OEM har de berømte 25 poenga, lamt spør du meg. Er enig i at de straffer de som bytter hardware oftere en de bytter sokker. Hadde ikke tvilt et sekund på å kjøpe OEM hvis de ikke hadde benyttet seg av poeng. Men nå tror jeg jeg må holde på XP en stund til. Lenke til kommentar
xdim Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Ja, at du i OEM har de berømte 25 poenga, lamt spør du meg. Er enig i at de straffer de som bytter hardware oftere en de bytter sokker. Hadde ikke tvilt et sekund på å kjøpe OEM hvis de ikke hadde benyttet seg av poeng. Men nå tror jeg jeg må holde på XP en stund til. 7705746[/snapback] Hva er lamt med det?? OEM skal jo liksom følge med nye maskiner og bærbare og er ikke for data entusiaster som bytter ting hele tiden. Derfor OEM er billig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå