treskallen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har tenkt å skaffe Pentax K10D. Det finnes i kit med 18-55mm og 16-45mm objektiv. Jeg lurer på om det er noen som kan si meg hva jeg børsatse på, er 16-45 vært de ekstra tusen? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Har tenkt å skaffe Pentax K10D.Det finnes i kit med 18-55mm og 16-45mm objektiv. Jeg lurer på om det er noen som kan si meg hva jeg børsatse på, er 16-45 vært de ekstra tusen? 7649579[/snapback] Ja, det skal være et svært bra objektiv. På linje med 17-40L fra canon faktisk! Jeg ville i alle fall slått til! Og 16mm vidvinkel er heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
to-vid Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Vær klar over at 16-45 kameraet ikke passer helt sammen med den innebygde blitsen. Under 28mm så skygger objektivet for blitslyset slik at det er synlig på bildene. Men stort sett så bruker en vel ikke vidvinkel og innebygd blits. Tror det er et supert objektiv. Fikk mitt kamera for et par dager siden, men har ikke rekt å teste det skikkelig enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå